Utorrent ongelma

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Tulpo, Apr 12, 2009.

1. Tulpo

Tulpo Member

Trophy Points:
    11
    Ongelmani on se, että yleensä minulla näkyy se keltainen kolmio tai punainen. Hyvin harvoin minulla näkyy vihreätä. Ennen näky yleensä keltainen kolmio ennen kuin siirryin käyttämään langatonta nettiä. Nyt on alkanut siis näkymään myös punaista.

Modeemina minulla on TW-EA501,tukiasemana on Buffalo WHR-G545 ja vastaanottimena on Buffalon WLI-UC-G300N. Buffaloon tein jo porttiohjauksen, mutta pitäisiköhän modeemiin tehdä kanssa? Vieläkin se vaan valittaa, että portti ei toimi. F-Securessa olen laittanut asetukset niin, että se salliin Utorrentin yhteydet. Lataaminen ja jakaminen toimii minusta kuitenkin kohtuu hyvillä nopeuksilla. Mitä muita juttuja voisi olla pielessä?

Last edited: Apr 12, 2009
  2. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Trophy Points:
    46
    Nimenomaan modeemiin pitää tehdä porttiohjaukset.

3. Tulpo

Tulpo Member

Trophy Points:
    11
    Mitä noihin kahteen kohtaa pitää laittaa?

Ohjelmallinen palvelin
    Asetukset
    Arvo 1
    Palvelun valinta (Mitä tähän kohtaa?)
    Protokolla (TCP vai UDP?)
    Aloitusportti
    Alueen loppu
    IP -osoite

4. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Trophy Points:
    46
    Noista saa mitään selkoa, mutta PortForwardista todennäköisesti löytyy ohjeet.

5. Tulpo

Tulpo Member

Trophy Points:
    11
    Yritin tallentaa niitä asetuksia, mutta se ei tallenna niitä, vaikka venasin monta minuuttia.

Last edited: Apr 12, 2009
  6. juliuz10

juliuz10 Regular member

Trophy Points:
    26
    itselläni oli jokin aika sitten vastaava ongelma , luin ohjeita ja oppaita ja toimin niiden mukaan , mutta näkyi vain keltaista ja hidastakin oli . sitten (koska päreitä ei ollut) poltin askillisen tupakkia ja kokeilin poistaa modeemista kaikki esteet , mitkä minun (xyxel) tapauksessa olivat vähäiset mutta merkittävät , suljin mod. palomuurin . pallukka on sen jälkeen ollut vihreä ja vauhdit kolminkertaistuivat . näiden tapahtumien jälkeen olen vaihtanut konetta ja vanhankin jouduin ajamaan alas/ylös pari kertaa , mutta modeemi on toiminut enkä ole joutunut availemaan mitään portteja F-SECUREEN tai windowsiin .T.juliuz

7. Tulpo

Tulpo Member

Trophy Points:
    11
    Laitoin UPnP päälle ja toimii sen verran hyvin, että välillä on vihreetäkin.

Share This Page