uTorrent ongelma!!!

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by samu1234, Mar 10, 2006.

1. samu1234

samu1234 Member

Trophy Points:
    16
    Mulla ois uTorrent ognelma. Mulla on ollu uTorrent kaytossa noin kuukauden ja lataukset on kestany ihan mielettoman pitkaan. Ennen uTorrent:ia mulla oli BitComet ja se toimi mainiosti ja mun on pitany siirtaa melkein kaikki lataukset BitComet:ille ja sit ku ne on sinne siirtany niin ne menee ihan pari tuntia. Mika ois vikana ?

2. acido

acido Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyynisesti sanottuna: syitä voi olla sata. Jos Comet toimii, mikset palaa siihen? µ ei ole mikään ainoa oikea, vaikka täältä sellaisen käsityksen voi joskus saada.

3. Tepi

Tepi Member

Trophy Points:
    16
    Minulla myös utorrent ongelma,päivitin version 1.5:seen ja lataa nyt ihan törkeen hitaasti. Logissa teksti "error openin windows firewall 0x80040154". silti kuitenkin lataa,tosin melko hitaanlaisesti.

Mulla ei ees tietääkseni ole windowsin palomuuria,kun ei ole sp2 päivytystäkään,noh kuitenkin mistä nuo windowsin palomuuri asetukset löytyy,jos niitä ropais?

4. hannu80

hannu80 Guest

5. eduard0

eduard0 Active member

Trophy Points:
    66
    Jos tulee ongelmia päivityksen jälkeen, on yleensä syytä palata takaisin vanhempaan versioon jossei muuten ongelma ratkea. 1.5-versiossa on kylläkin aika paljon uudistuksia, mutta 1.4 on ihan toimiva siinä missä muutkin vanhemmat µTorrentit.

Share This Page