Moro, kun yritän käynnistää ohjelmaa tulee tämmöinen ilmoistus: Ongelma tuli kun se laitoin sen käyntiin ja se kysy että on tullu uus versio ja haluutko päivittää, sitte se ei kumminkaan alkanu päivittää vaan jotain valitti ja sammu. Sitte kun yritin laittaa tas päälle tuli tuo teksti. Miten sais pelittää taas?
Mulle heitti samaa herjaa mIRC:istä kun asensin F-Secure 2007:n, jos säkin oot vasta vähän aikaa sitten asentanu, tai jotain vastaavaa niin katoppas tämä; http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/444164
Oon kokeillu, mut en tykänny oikein. Oisko rekisterissä jotain mikä vois haitata tuota? Miten vois kattoo sen
No, Kokeile tuolleen, poista utorrent ja aja ccleaner ja regseeker ja asenna utorrent uudestaan. EDIT: Poista myös kaikki utorrent kansiot.
CCleanerilla löyty utorrenttiin liittyvä rekisteri homma, jota ei voi poistaa, jos sen sais jotenki poistettuu niin auttasko se? Sen tiedoston data on .torrent - uTorrent ja rekisteri avain on HKCR\.torrent Onko vaarallista poistaa tuo?
Kaikki kansiota mitä µTorrent tekee ovat %appdata%\uTorrent sekä tietysti se kansio johon se on asennettu. Asetukset menevät oletuksena tuonne appdataan, ellei sitten itse siirrä sitä settings.dat:ia utorrent.exe:n kanssa samaan kansioon. Tällöin tuonnekaan ei enää kirjoitella.
Poistin tuon %appdata%\uTorrent kansion ja asennus kansion, vielä on jotain ihme utorrent tiedostoja, poistanko nekin. Ei toimi torrent vieläkään, pitääkö tuo %appdata%\uTorrent kansio poistaa roskakoristakin että vaikuttas se?
Jee, sain toimimaan utorrentin taas kun latasin uuden tämmösen täältä ja tää on varmaan eri versio tai jotain niin tää asentuu itestää tai tätä ei tartte asentaa ees, ja toimii =) En kyl nyt tiiä mihin tuon language packin laittas että tulis suomenkieliseks. Nyt selvis sekin, piti vaan samaan kansioon laittaa niin heti tuli suomenkieliseks. Kiitti avusta vaan =)