Utorrent:

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by pyver22, Dec 15, 2008.

1. pyver22

pyver22 Member

Trophy Points:
    11
    Tietoja:
    Vista Home Premium 32bit
    F-Secure Internet Security 2008
    Utorrent 1,81

Eli ongelma on siis se, että kun lataan jotain torrenttia, niin alakulmaan tulee tuo ilmoitus "Virhe: Käyttö estetty" ja lataus pysähtyy. Pystyn lataamaan vain hetken ja viesti tulee. Tälläistä ongelmaa minulla ei ole ennen ollut, se ilmeni vasta tässä pari päivää sitten. Olen huomannut, että prosenttimäärä ei ikinä kasva ja minusta tuntuu, että lataus pysähtyy aina, kun prosenttikymmenys yksikkö on nousemassa. Epäilyksestäni minulle ei kuitenkaan siis ole mitään näyttöä. Aikaisempia viestejä selatessani huomasin, että jollain oli ollut sama ongelma ja se oli hoitunut asettamalla F-Secure "toimistoasetuksiin" itselläni tämä ei auttanut.

Tämä ongelma ilmenee kaikkia kokeilemiani torrentteja ladatessa ja olisin todella iloinen jos ongelmaani löytyisi ratkaisu. Kiitos.

Kuva Utorrentista.
    http://www.uplo4d.com/images6/450726886KUVa.jpg

Last edited: Dec 15, 2008
  2. armelias

armelias Member

Trophy Points:
    16
    Oletko kokeillut avata utorrentin yhteysportteja? Joiltain nettisivuilta saattaisi löytyä ohjeet siihen.

3. pyver22

pyver22 Member

Trophy Points:
    11
    Joo elikkäs sain toimimaan sen näin, että poistin kaiken kansiosta, jossa Utorrentin vanhat torrentit ja asetukset oli savettu. Tämän ketjun saa poistaa.

Hakemisto, jonka poistin:

C:Käyttäjät/Käyttäjänimi/AppData/Roaming/Utorrent

Share This Page