uTorrentin latausongelma

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Nanja, Mar 28, 2009.

1. Nanja

Nanja Member

Trophy Points:
    11
    Eli siis, olen asentanut uTorrent 1.8.2 -version ja asetukset pitäis olla kohdallaan (samalla lailla kuin veljelläni, jolla biisien ja leffojen lataaminen onnistuu). Ja ongelma on sellainen, kun menen torrentz.com:iin ja valitsen ladattavan ohjelman ja kun siirryn lataussivulle (vertor, thepiratebay, monova, fenopy jne jne) niin kun alan lataamaan niin tulee pieni ikkuna jossa lukee ETSI/TALLENNA/PERUUTA sen sijaan että sinä pitäisi lukea AVAA. Jos valitsen TALLENNA ja tallennan ohjelman (esim elokuvan/biisin) koneelle ja avaan sen, minun pitäisi etsiä netistä jokin sovellus avaamaan biisin.

Mikä siis avuksi?

Kiitoksia jo etukäteen (selkokielisistä :D) vastauksista! <3

2. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Trophy Points:
    46
    On näköjään aika hakusessa koko torrenttien käytön perusteet...

Avaat sen .torrent-tiedoston (joks ei siis itsessään ole mikään ääniraita/video/ohjelma) µtorrentissa.

3. Nanja

Nanja Member

Trophy Points:
    11
    Niin onki :DD OOn aika kuupo, mutta sitä on liikenteessä.

Niin ja sellaista vielä, että mikä asetus mulla on pielessä jos tulee tällanen ilmotus ko 'Torrent storage folder can't be the same as the autoload folder!'. Eli siis minkä kansion sijainnin korjaan ko oon kokeillu jo kaikenmoista :/

Ja kiituksia taas :DD

4. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Trophy Points:
    46
    Tuo virheilmoitus viittaa siihen että torrenttiesi autoload-kansio on sama kuin se kansio johon ohjelma ne tallentaa. Muuta jompaa kumpaa.

Share This Page