Elikkä utorrentissa ja emulessa sama vika: portit ei ole ohjattu oikein ja nyt sit soitin elisalle ja sieltä sanoivat että netin pitäisi toimi 100% mutta voiko toi modeemin oma palomuuri vaikuttaa???
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Telewell/TW-EA501v3/TW-EA501v3index.htm tuon mukaan ohjattu?
Moro olis vähän samanlaisia ongelmia porttien kanssa utorrentissa. Elikkä motukka on telewell 501 v3 ja portit on aukaistu ohjeen mukaan sieltä virtual serveristä.Windows palomuurissa on poikkeus ok ja f-securessa myös(kokeiltu myös ettei f-securen palomuuri ole päällä). Silti utorrentti herjaa´vaihda porttia´ja valo pysyy punaisena.Portteja on kokeiltu useampia,mutta ei vaan auta. En laittanut porttiasetuksia modeemin palomuurin packetfiltteriin koska telewellin sivuilla oli juttua ristiriitaisuudesta?Voisiko tämä olla vikana?
Aivan sama ongelma mulla.Tuntuu ainakin mulle olevan toi versio v3 vaikee tapaus.Uskaltasko? ton natin ottaa kokonaan pois päältä.Oon kokeillu portward ohjeilla ,ei auta.Taidan vaihtaa modeemin kohta kokonaan.Jos jollain on vinkkejä Please kertokaa.
NATin voi ottaa ihan vapaasti pois ja pistää modeemin siltaavaan(bridged) tilaan jos koneen tietoturva on muuten kunnossa. NAT vain antaa lisäturvaa ja helpottaa lähiverkon rakentamista.