Uudelleen nimetyn Hotmail -tilin palauttaminen

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by mupelo, Oct 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mupelo

mupelo Member

Trophy Points:
    11
    Hei, minulla on kamala ongelma 15v vanhan Hotmail -tilini kanssa, osaakohan joku sanoa tähän jotain fiksua...?

Pähkinänkuoressa: Menin jollain käsittämättömällä tavalla vaihtamaan hotmail-tilini käyttäjänimen duunisähköpostini käyttäjänimeksi, eli *****@hotmail.comista nimi@firma.fi:ksi. Tämähän aiheutti sen, että Lumiani ei enää löytänyt vanhaa Hotmail -tiliäni, vaikka viestit toki tulevat vanhalla osoitteella tuonne sähköpostikansioon. Tuo vanha osoite *****@hotmail.com on vain muuttunut jotenkin alikansioksi. Näin ollen en pysty lataamaan mitään Marketplacesta, päivitykset mukaanlukien.

Nyt löysin ohjeet kuinka saada takaisin tuo vanha osoite:

-In your browser, navigate to https://account.live.com/ManageAssocIds
    -Sign in with your new @outlook, @hotmail or @live account. (if you are already signed in with your outlook.com account this step will not apply)
    -Under “Other email addresses” click the Remove link below your previous address.
    -Click the Remove button to confirm the message.
    -You should now see a message on the page stating, “You've removed an email address from your Microsoft account.”
    -Navigate to https://account.live.com/ChangeId.aspx in your browser.
    -Verify that “Create a new email address” is selected.
    -In the New Microsoft account box, enter your previous address and select your previous domain (hotmail.com or live.com). Note: You must enter your previous address or the process will fail.
    -Select the Save button.

Eli suomeksi referoituna minun pitäisi mennä tilin asetuksiin ja poistaa sieltä vanha osoite jotta saan sen uudestaan käyttööni. Tuo asetussivu näyttää tältä:

Kun olen poistamassa tätä vanhaa osoitetta alalaidasta, tulee varoitus:
    ------------------------------------------------------------
    Haluatko varmasti poistaa sähköpostiosoitteen *****@hotmail.com tilistäsi?

Jos poistat tämän sähköpostiosoitteen, et voi käyttää sitä sähköpostin vastaanottamiseen ja menetät Saapuneet-kansiosi. Lisäksi et voi vastaanottaa kutsuja, ilmoituksia etkä hälytyksiä, eikä sinua voi löytää henkilöhaussa.
    ------------------------------------------------------------

Nyt minulla on kamala pelko perseessä, että jos nyt poistan tuon ja en saakaan liitettyä sitä enää myöhemmässä vaiheessa takaisin itselleni, menetän koko *****@hotmail.com -osoitteen ja se olis suhteellisen synkkää koska sinne tulee edelleen paljon yksityismailia.

Eli koko homma voi ratketa parilla hiiren klikkauksella, tai sitten koko homma menee hirvittävällä tavalla pieleen. Ja nyt en uskalla ottaa tätä pientä askelta ennen kuin olen kysellyt edes jostain vinkkiä, mitä tehdä.

Any ideas?!

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page