Käyttöjärjestelmäni Windows ME ei toimi edelleenkään, vaikka olen ajanut virustutkan, Ad-awaren ja SpyBotin. C: asema on vasta formatoitu ja WIndows asennettu uudestaan, mutta silti tää tilttaa joka välissä. Internettiä selatessa siis. Internet Explorerinki olen asentanut uudestaan. Mikä siis avuksi? Registry Mechaniciakin olen käyttänyt ja Levyneheytyksen tehnyt. Onko mitään ohjelmaa avuksi? Mutta sitä piti vaan kysyä, että, jos vaan asentas Windowsin uudelleen, niin katoaako mitkään tiedostot? Jos siis ei formatoi ollenkaan. JA ÄLKÄÄ VAAN SANOKO ETTÄ: "WINDOWS ME ON EPÄVAKAA; VAIHDA TOISEEN"
Palomuuri päällä? Jos ei ole niin päälle. Sitten virustutkan päivitys ja ajo. Toivottavasti saat toimimaan.
Sulla on ajantasalla oleva virustutka + uusimmat päivitykset sekä palomuuri koneella? Ja ne on varmasti päällä ennenkuin oot kytkeny nettipiuhan? Kyl mieli tekis mut olkoon
9x/Me sarjan winkkareita voi laittaa nettiin ilman palomuuria ja virustorjuntaa(niin voi Xp/2000 kunhan on tietoturva patsit ajantasalla), kun niissä ei ole itse käyttöjärjestelmässä aukkoja.