Uudelleenkäynnistys ei toimi

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by Tuksupoika, Mar 20, 2013.

1. Tuksupoika

Tuksupoika Member

Trophy Points:
    16
    Laitoin tämän tänne koska luulen, että vika on koneen näytönohjaimessa! Siirtäkää jos väärä alue!

Asiaan, ongelma on se, että kun käynnistää koneen uudelleen niin näyttö jää vain mustaksi!

Kone muuten sammutuksen jälkeen toimii täydellisesti ja näin sammutuskin toimii hyvin

Mutta sittenkun kone on ollut semmoiset yli tunnin päällä niin uudelleenkäynnistys ei toimi, jättää näytön mustaksi, koneessa muuten näkyy virtavalot päällä ja näin ja kone hurisee mutta näyttö pysyy mustana.

Jos kone on ollut ehkä vain puol tuntia päällä niin kone käynnistyy uudelleen normaalisti!

Joten uskoisin että vika on näyttiksen ylikuumenemisessa? Tämä alkoi sen jälkeen kun vaihdoin toisista kuulokkeista toisiin ja kone sitten jäätyi, eikä antanut mitään vastausta, niin sammutin koneen ja laitoin sitten päälle niin sitten jossain vaiheessa kun piti käynnistää uudelleen nii näyttö vain jäi mustaksi. Ennen tätä ei ollut käynyt näin.

Mulla on ollu jo kauan ongelmia siinä että läppärin sisään menee pölyä joka sitten menee näyttikseen ja se sitten joskus alkaa hurisemaan lujaa tämä läppäri ja sitten esim. peli alkaa lagaamaan, FPS menee johonkin 5 vaikka normaalisti 80. Hurina sitten loppuu ja peli taas toimii lagimatta, olen nykyään puhdistellut sitä aina joskus niin ei enää tapahdu tätä ylikuumenemista

Joten onko mitään ratkaisua tähän ongelmaan?

Kone on läppäri: Fujitsu Siemens AMILO Notebook Pa 3553
    Käyttis: Windows Vista

2. paavo511

paavo511 Member

Trophy Points:
    11
    EDIT:EIPÄS SE

Last edited: Mar 21, 2013

Share This Page