Tervehdys! Luulin olevani ovela, kun luopuessani vanhasta myllystä päätin ostaa tilalle läppärin, koska luulin etten enää paljoa tule pelailemaan koneella. Väärin meni ja vajaan vuoden jälkeen päätin nyt hankkia tilalle uuden pöytäkoneen. Ongelma onkin se etten tiedä enää mitään komponenteista hurjasta kehityksestä johtuen ja pelkään että olen maksamassa liikaa saadusta laadusta. Pyrin aina hankkimaan hintaansa nähden parasta ja minua tulisi ketuttamaan suuresti jos huomaisin maksaneeni tässä tapauksessa ylihintaa. Koneen käyttötarkoituksilta olisi pääosin pelailu ja hdleffojen katselu. AMD Phenom II X3 705e -prosessori AM3 -k 140.90e Seagate Barracuda 7200.12 1TB SATA 3.0 64mb 70.90e Kingston Valueram 4GB 1333MHz DDR3, CL9 164.70e Asus M4A79XTD EVO AMD 790X Socket AM3 AT 114.90e Asus EAH5570/DI/1GD3(LP) Radeon HD5570 1 100.90e 592,3 ekeä yhteensä Listasta puuttuu pönttö/poweri/windows 7/kirjottava asema mutta nuo kaikki mukaan lukien hintaa tulis 840 ekee..kiitän ja kumarran kaikista vastauksista jo etukäteen
Mistäs olet moisen paketin kasannut? Osien hinnat vähän heittelee. Tuossa paketissa on aika paljon muutettavaa joten tein koknaan uuden: Emolevy uudemmalla piirisarjalla jossa on SATA3 ja USB 3.0 tuet. 6-ydin prosessori Parempi kovalevy Samat, reilusti mutta halvemmat muistit. Tehokkaampi näytönohjain.
Tuo wasdasin paketti vie ehdottamaasi tuhat nolla. Paitsi että siinä on 6-ydin, siinä on Turbo Boost-teknologia, joka Inteltyyliin antaa tehoa lisää kun sitä tarvitsee. Erittäin tehokas näyttis, omaa kokemusta on ja pyörittelee kauniisti mitä tahansa peliä kun on tullut kokeiltua. Emolevy, joka on paljon paremmalla piirisarjalla ja liitännöillä. Muutenkin, suosittelen ottamaan tuon ehdotuksen koska se on parempi. Jos otat itse ehdottamasi, saat aika kallista mutaa: prossu on kehno, näyttis on erittäin kehno, yhdistettynä kalliiseen hintaan..
just tätä tarkotin et ei oo oiken tullu seurattua missä mennään..Pitää alkaa taas harrastamaan vähän enemmän.. Mutta tuo paketti kyllä vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä, eikä hintakaan muuttunut edes mihinkään.. Kiitos vastauksistanne arvostan niitä suuresti ja eiköhän tästä lähe paketti tilaukseen