Eli vanha(?) 5200 on ruvennut nikoittelemaan, ja haluaisin hankkia uuden puhelimen. Puhelin on toiminut MP3 soittimena ja siinä on 2GB muistikortti. Puhelimessa ei ole ollu moitetta muutaku heikohko akkukesto ja muistikortin paikka. Eli hyvin perus puhelin olis hakusessa, ja symphian käyttöjärjestelmä on plussa, muttei pakollinen.
Ainakin itte Ostaisin käytetyn Nokia n70(huuto.netis saa alle satasella toimivan). Jos uutta haluaa niin mitä ominaiksuuksia? 200 € saa sellasen jossa yli 2mpikselin kamera. Itse suosittelen Nokia 6085 hintaluokkaa 115-150 €.Se on läppä, mutta riippuu ookko nainen vai mies. mÄ poika muttatykkään läppäkännyköistä.. lol..yleensä naisilla on jokuläppä..............
Läppäpuhelin on "Bisnesmiehen puhelin" Mulla ollu viimeset 3 kännykkää simpukoit mut aattelin vaihtaa normiin pulikkaan koska tuntuu että noi simpukat tuntuu löystyyn liitoksistaan mun käytössä. Hyvä puoli simpukassa on että se näyttö ei pakolla naarmuunnu toisin kuin normin, riippuu kylläkin omistajasta joka säilyttää käynnykkäänsä samassa taskussa avaintensa kanssa... Ja Täältä voit vertailla helposti minkälaista telefööniä etsit. Näyttäsit olevan Nokia uskollinen niin sinne vain etsimään uutta tilalle.