Rippaan leffan ensin DVDDecrypterillä (kyllä, sitä wizardia käyttäen)kovalevylle, sitten pakkaus normaalisti Shrinkerillä, tämän jälkeen polttoyritys RecordNow-softalla. Levy lentää saman tien ulos ja herjaa vaan että "error occured" tai jotain, ei mitään spesifimpää. Tietääkö joku mikä voisi olla vikana, tai edes pystyykö tuosta softasta saamaan ulos jotain tarkempaa logia mitä voisi koittaa pähkäillä? Varmuuskopsun saaminen oisi aika tärkeää, mukulat kun kohtelee noita leffoja aika "kovalla kädellä", ojentamisesta huolimata...
hmm..noita skidien leffoja on tullut itsekkin "väännettyä". Itse teen suoraan DVDShrink:llä (eli ei mitään dvddecrypteriä välissä). Sitten kun olen saannut tehtyä backup:n, poltan vain VIDEO_TS -hakemistosta leffan Nero:lla. Eli tuo "RecordNow" - softa on minulle tuntematon. Tuo virhe voi johtua, joko: a) pakkaus on mennyt pieleen (kokeile suoraan shrinkillä + Nero) b) itse dvd-levy on huono(merkkinen/laatuinen) => minkä merkkisestä levystä on kyse? tai a+b Testaa suoraan shrinkillä ja sitten kokeile polttaa Nerolla (DVD Video), jospa sillä onnistuisi
No enpäs tiedä tuosta RecordNow-softasta, ensimmäisenä kai kannattaisi kokeilla jotain toista ohjelmaa, kuten neroa tai ImgBurn:ia (riippuen tallensitko iso-imageksi vai video_ts hakemistoon). http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/cdr_ohjelmat/cdr_apuohjelmat/imgburn.cfm Yksi mahdollinen prosessi: 1) Jollain softalla leffa koneelle video_ts hakemistoon (ilman pakkausta) 2) Valikoiden pienennys MenuShrink-ohjelmalla (http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/menushrink_opas.cfm) 3) Pienennys Shrinkillä iso-tiedostoon 4) Iso:n poltto nerolla tai ImgBurn:lla Ja kuten sanottua, kannattaa käyttää laadukkaita levymerkkejä (oma suosikkini Verbatim).
Shrinkkaus ihan normaalisti _TS-kansioihin. Kokeilin useita eri levyjä, Verbatimejä ja muita, sama lopputulos. Kovalevylle ripattu "koko" elokuva toimii kun sen avaa soitto-ohjelmalla (shrinkillä pakattua en tajunnut kokeilla, kokeilen kotona). Polttosoftalla poltettu puolitoista vuotta ilman mitään aikaisempia ongelmia. Voiko kyse olla jostain suojauksesta? Tietysti tuota shrinkkausta voisi koittaa uudestaan...taisin muuten piru vie katsoa shrinkkauksen aikana jotain divx-leffaa, oliskohan tuottanut CPU:lle liikaa kuormaa ja aiheuttanut ramman lopputuloksen?
jepu, shrinkillä suoraan vaan, dvddecrypteriä käytän pluginien kanssa vain tiettyihin punaisen näköisiin kiekkoihin.. *wirn ja suosittelen kans vaihtaan tuon recordnow softan neroon tai johonkin muuhun.