Mistähän mahtaa johtua että kun päivitin XP service pack 1:llä, niin Media Player päivittyi versioon 8 ja sen jälkeen ei enää suurin osa divx -videoista pyöri vaan tilttaa pahimmillaan Media Playerin ja kysyy lähetetäänkö error-raportti MS:lle? Päivitin Playerin uusimpaan 9 beta -versioon, mutta eipä auttanut. Leffoja olis mutta ei pääse kattoon
Olisikohan MS onnistunut tekemään taas sellaisen "päivityksen",että mediaplayer asentuikin kokonaan uudestaan omilla kodeekeillaan.Asenna kaikki härpättimet eli siis kodeekit uudestaan niin eiköhän tuo taas toimi.
Käytä toista ohjelmaa! Esim. RealOne Player(melko huono tekeles), en nyt muista yhtä hyvää jota en kyllä ole itse koittanut mutta joku ohjelma joka tuki melkein kaikki videoformaatteja.
Uskomatonta!?! Asensin Nimo Codecit, eikä vieläkään toiminut. Sitten un-installoin Nimo Codecit ja silloin lähti kaikki videot pyörimään!?! Ainoastaan "Twelve Monkeys" -leffan äänet ei toimi. En vain tiedä uskallanko päivittää koska sitten varmaan ei taas enää toimi. Onko kellään ajatusta mikähän moisen aiheuttaa. Mulla on toisiakin koneita enkä tiedä uskallanko päivittää XP:hen SP1:stä lainkaan vai pitääkö taas käydä läpi sama rumba.
Joo laita vaan codekit uudestaan niin taas toimii.Mulla kävi samanlailla mutta vetäsin Nimon ja pari irrallista codekkia ja taas toimii
Joo, asensin Nimon uusiksi (Basic-asennuksella) ja nyt kaikki toimii. Käsittämätöntä?! Gates ilmeisesti sorkkii codecit jotenkin sekaisin. Tiedänpähän että kun päivitän toisen koneen täytyy vaan asentaa poistaa ja taas asentaa jotta toimii. Kiitti avusta!