Eli, minulla on vanha Fujitsu siemensin scaleo kone ja olen nyt miettinyt kasata itse koneen uusilla komponenteilla. Kysynkin, että minkälaista kokoonpanoa kannattaisi käyttää, jos olisi tarkoitus käytää kuvankäsittelyä ja pelailla? Jaksaako joku suositella jotain?
Siirretty oikealle alueelle. Minkälainen budjetti on? Mitä kaikkea tarvitset? http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/ohjeita_konepaketin_kysymiseen-942249/
Moi! Budjettia en oikeastaan ole määrittänyt, ainoastaan koteloa olen miettinyt jos pystyisi käyttämään tätä vanhaa, mutta sama se jos ostaisi n. 50 kympillä tyylikkään kotelon.
ota uusi koppa samalla. Mahtuvatpa paremmin ja ilmankierto paranee. Millaista konetta tarkalleen haet? Sano nyt joku budjetti ja ominaisuuksia (hiljainen, kellotettava yms,) niin osataan katsoa juuri sinne parhaat osat.
Budjetti voisi olla n. 700-800 euroa, mieluusti halvempi jos mahdollista, mutta laatukonetta haen kuitenkin. hiljainenkin saisi olla, mutta ei suuri kriteeri.
Silent Rig Jimms Jotain tämän tyylistä, tosin harmillisesti Super Flower 500 / 550w virtalähteet ovat varastosta loppu. 450W riittää, mutta pelivara ei kovin suuri ole.