No niin vanhat jäivät oven väliin ja kaikki piuhat tulivat ulos. Käytän nappikuulokkeita mm. matkoilla läppärissä, kun kuuntelen musiikkia ja katson elokuvia. Hiukan ääntä eristävät max hinta 50? Vanhat olivat Sennheiser CX 300 ostin 30??. Nyt on tullut uusi malli ja maksaa about 40?? oiskohan hyvät? Vanhat olivat loistavat harmi että hajosivat. Ehdotuksia Nämä ovat harkinnassa
Uusimmassa MikroBitissä (7/2011) on isohko testi nappikuuliokkeista hintaluokkaa 60-30€. Itse en paljoa osaa sanoa, pitäisi päästä itse testaamaan. No, itse olisin ostamassa testin perusteella Logitech Ultimate Ears 300:sta.
Kiitos vastauksesta Hyvä että muistutit tuosta testistä lukasinkin sen juuri läpi ja ostan Nuforcen kuulokkeet tai nuo yllä linkittämäni. On muuten hintaa noilla nappikuulokkeilla! (nuforcella) Nyt pistää miettimään, kummat ostan.
Eipä mitään. Mikäli muuten ostat tai olet jo ostanut jotkut testissä olevat kuulokkeet, kertoisitko kokemuksia.
NuForce NE700X -nappikuulokkeet Nämä ostin ja ei voi muuta kuin kehua. Äänenlaatu on loistava verrattuna vanhoihin Sennheiser CX 300 kuulokkeisiin. Suosittelen lämpimästi.
nostetaan vanhaa Sainpas lahjaksi nuo 300v-UE:t ja on kyllä hinta-laatu kohdallaan Älyttömän erotteleva soundi ja alapäässä on potkua, mutta ei turhaa muhkeutta. Mukavat päässä ja sankakin kätevä. 6 paria tupsuja ja kotelo paketissa. Ainoat napinat tulee oikeastaan siitä, että ei ole itse tottunut näin hifistyneeseen soundiin ja laulaja erottuu pään sisään. Joutuu tekemään enemmän töitä kuunnellessa, mutta kuulee ihan uusia soittimia biiseistä, mitä ei ole jaksanu koskaan kunnolla kuunnella. Hiki-kesto plussaa ja sopii lenkille hyvin. Suosittelen!
Sanos muuta! En ole palaamassa näitä huonompiin kuulokkeisiin. Olin myös ostamassa laadukasta kotiteatteri settiä, jotta saisi nauttia useammin näin laadukkaasta äänenlaadusta, mutta se projekti meni jäihin. Syynä on tulostimen ja uuden kännykän hankinta piakkoin, jotka haukkaavat lähes puolet budjetista. Nyt täytyy tyytyä kuuntelemaan musiikkia näillä nappikuulokkeilla.