eli ois uusien kuulokkeiden osto edessä ja sennheiserithän ne pitäis olla ja oon nyt kattonu et tollaset hd 485 ois aika kivat linkki tässä
Jos vähä enemmän viitit panostaa niin saat Sennheiser hd555 joita on kehuttu aivan hirveästi!(laita hakuun niin löydät kommentteja niistä)
ainut et niis hd 555 on 6,3 liitin 3,5 adapteril eikä toisin päin ni kiva on esim mp3 tökätä sellane tikku ja raha ei kasva puussa joten ei ole varaakaan mutta ehdottakaa sitten vaikka muilta merkeiltä hyviä
en halua mitään kevyt kuulokkeita ja äänenlaadussa ne häviävät esim hd 555 ja ne ovat epämukavat pitää
äänenlaatu on paras mitä voisit kevytkuulokkeista kuvitella, eivät todellakaan ole epämukavat.. juuri täällä kehuttu että olisivat erityisen mukavat itse sanoit että mp3:soittimeen ajattelit käyttää. siihen tarkoitukseen täydelliset, ja myös tietokonekäyttöön soveltuvat vaikka hieman lyhyt johto. kokeilepas etsiä AD:sta "porta pro" :lla ovat btw voittaneet testejä lähes joka vuosi ympäri maailmaa. ja kyllähän se äänenlaatu aina noita 485 malleja parempi on
no ota sitten hd 555 mutta itse olet valittanut että maksavat liikaa ja ovat epäkäytännölliset ison plugiliittimensä takia. joten ehdotin sinulle korvikkeeksi porta proita joita taas alat haukkumaan tietämättömänä Ota sitten ne HD 555:set jos ei kelpaa.
Sinulle taisi olla yllätys? Porta Prot kun kuitenkin maksavat alle 30€ ja HD-555 maksavat siinä 90€ paikkeilla. Mulla on kummatkin, eikä voi muuta sanoa kuin Porta Prot lenkille ja Sennheiserit musiikin kuunteluun sisätiloissa.
mutta nyt onkin rahaa enemmän ja olen kuunnellut kaverin porta proita enkä pidä niiden muotoilusta en pahemmin ajatellut lenkkeillä ne päässä enemmän koneelle ja autossa mp3 soittimelle
Elämä on joskus hankalaa, eikö olekkin japski? Jos ei tiedä mitä haluaa, se on vieläkin hankalampaa.... -Olikos se hintakatto vielä 80 €? Viimeisestä sinun viestistä kun sai sellaisen käsityksen että nyt olis enempi pätäkkää lompakossa? -Miten tuon hd555 mallin plugin koko on sinun tapauksessa ongelma jos kerran aiot kuunnella niitten kanssa pc:ltä/auton mp3-soittimesta? Mää en ymmärrä... -Onko muuten väliä onko kupit avoimet vai suljetut, eli onko ympäristön melu haitta?
no niin se elämä onkin hankalaa joo mulla on melkei satane nyt et on varaa hd 555 siis aion kuunnella pc:ltä ja autossa ollessa ipodilta ku radiost tulee huonoo musaa ja ei oo välii onko avoimet vai suljetut
Sanotaanko niin että hyviä suljettuja ei oikein tahdo saada tuohon hintaluokkaan. Suljetut myöskin luovat "kuulosuojain efektin", eli tuntuu kuin pää olisi tyhjiössä. Tuohon hintaluokkaan ja käyttötarkoitukseen en osaisi suositella mitään muita kuin Sennheiserin HD-555:sia. Hyvät kuulokkeet jotka sopivat lähes joka päähänö