Uudet windows päivitykset

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by nurmoosta, Oct 19, 2005.

  1. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Joined:
    Jan 15, 2004
    Messages:
    2,365
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Lueskelen näitä alan foorumeita lähes päivittäin ja olen huomannut "yllättävän" seikan: Viimeisten vinukkapäivitysten jälkeen on ollut todella paljon tietojen häviämistä kovoilta ja käyttäjätietojen häviämistä. Onkohan kyseessä jokin isompikin bugi? Omissa koneissa ei ole ollut ongelmia (ainakaan vielä). Jollakin foorumilla arveltiin päivitysten purevan epäedullisesti "sörkittyihin" tai waretettuihin käyttiiksiin. Onkohan asiassa mitään tolkkua...?
     
  2. pkaksp

    pkaksp Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    12,231
    Likes Received:
    53
    Trophy Points:
    128
    Käyttäjävika sanon minä. Viimeisin tietoturvapäivitys oli susi, mutta ei muuten ole mitään ongelmia ollut.
     
  3. Viljam

    Viljam Regular member

    Joined:
    Apr 15, 2005
    Messages:
    363
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    28
    Luin jostain että jollain niistä päivityksistä olis vaikutusta ohjelmien latautumiseen.Huomasin eilen ettei yks softa lähtenyt tulemaan ollenkaan vaan sivu meni tilttiin(lukkiutunut sovellus)kokeilin sitten paria muutakin koemielessä ja ne toimivat.Eli joku toimii ja joku ei.Ennen noita päivityksiä kaikki toimi ihan ok.
     
  4. fkock

    fkock Regular member

    Joined:
    Nov 15, 2004
    Messages:
    1,186
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Minulla ei ollut minkänlaisia ongelmia päivityksien kanssa. Olen samaa mieltä pkaksp:een kanssa. Jos päivityksellä olisi ollut noin iso ongelma se olisi tullut ''julki'' jo.
     

Share This Page