Uus Headset !!

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by sxboy, Dec 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sxboy

sxboy Member

Trophy Points:
    16
    täs ois hankinnassa uus headset enintään siihen 180e hintaluokkaan. headsettiä tulis käyttää pelatessa koneella ja jutella hyvällä mikillä skypessä. oon katellut tota Sennheiserin PC-360 G4ME settiä mut katsoin noita arvosteluja ja siinä sanottiin että ominaisuudet tulevat esiin jos omistaa hyvän äänikortin esim : Xonar D1. ja itehän taas en omista kuin emolevyn integroidun kortin :((( joku hyvä headset ois ny paikallaan..

Väärä alue,suljetaan tämä.

Edit:by aba120

Last edited: Dec 27, 2012
  2. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos käytössä on vain emon äänipiiri, niin ei kannata turhan paljoa kuulokkeisiin uhrata.

Halvemmasta luokasta löytyy Razern Cacharias johon itse olen ollut hyvin tyytyväinen. Musiikinkuunteluominaisuudet ei ole Sennheiserin luokkaa, mutta peli ja juttelukäytössä toimii erittäin hyvin. Plussaa vielä tuosta johdossa olevasta volume yms. mötikästä, joka on huomattavasti Sennheiserin vastaavaa parempi.

Tai sitten on aina olemassa vaihtoehto käyttää USB-kuulokkeita, mutta omat kokemukseni ovat sen verran huonoja, etten täysin varauksetta voi suositella. Mutta kyllä niitä silti monet käyttää ilman ongelmia.

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page