Joo eli olen harkinnut uuden koneen ostamista, jonka budjettina tulisi olemaan 700-800 euroa, mutta jonkinverran on joustamis varaa. Pelejä joita tulen koneella pelaamaan ovat WoW, Sc2 sekä LoL. Plussaa olis aina tietysti se että pystyy streamata kyseisiä pelejä laskematta pelin grafiikoita mitenkään hirveästi. Haen mahdollisimman hyvää hinta/laatu tai tehosuhdetta. Konetta en aio itse kasata eli tarvitsen myös kasauspalvelun. Käyttiksen tulen tarvitsemaan, mutta esim näppis / hiiri / näyttö löytyy jo eli niitä en tarvitse. Eli olisiko mitään ehdotuksia ?
Kokonais hinta on postikuluineen 825€. Jos menee liikaa yli budjetin, niin näyttiksen voi vaihtaa HD 6850:n tai virtalähteen ehkä vähän äänekkäämpään ja hieman huonommalla hyötysuhteella toimivaan XFX 450W -malliin. Miltäs vaikuttaa? E: Nyt toimii ostoskorilinkkikin: http://www.silentrig.com/cart/?prod...ducts[505]=1&products[193]=1&products[303]=1&
vaikuttaa varsin hyvältä, budjettikaan ei ylity pahoin joten ei sen puolesta ainakaan tule ongelmia. Kuinkas tuon toimituksen kans? varmaan menee sen pari viikkoa vähintään ennenku kone on itsellään ?
Tuohon en osaa sanoa mitään. Kysy suoraan Silent rigistä millainen kasausjono siellä on. Toinen hyvä kauppa on Systemastore, josta voi katsella vastaavaa settiä.
Saattaa mennä hieman offtopic, mutta kysymykseni voi kiinnostaa ketjun aloittajaa päivitysmahdollisuuksissa tulevaisuudessa. Eli, sitten kun (joskus) AMD julkaisee Bulldozereiden toisen sukupolven, käykö kaikki AM3+ emot niille vai pelkästää 900-sarja ? Mulla oli hatara muistikuva ettei kaikki sopinu, vai oliko ne varhaisempia 700-sarjalaisia jotka ei käyny ?
Kaikkien AM3+ emojen pitäs tukee uudempiaki Bulldozereita. Virallisesti Bulldozer alustaan kuuluu 900-sarjan piirisarja. Tolla ei välttämättä oo mitään merkitystä (markkinakikka).