joo eli aion ostaa tällasen ja aattelin viel kysyy et onkos nää osat hyvät? Emo: ASUS M2N-E SLI AM2 NF500SLI DDR2 SATA2 RAID 8CH FW Prosu: AMD ATHLON 64 X2 5000+ Dual Core BOX AM2 Muisti: CORSAIR DDR2 KIT 2X1024M 675MHZ HEAT SPREADER Kovalevy: SAMSUNG T166 320GB 7200RPM SATAII 16MB Näyttis: CLUB 3D GF 8800GT PCIE 512M GDDR3 2X DVI Virtalähde: Macron 500w Kotelo: WT ATX WT-FL07 Paketin hinta on 650€ Ja se on ihan max mitä toi kone saa maksaa Elikkäs tollasta oon ostamassa kommentteja saa antaa Ps. En aio kellottaa Kiitos näin jo etukäteen
ihan ok "budjetti" pelikone! Poweriksi Chieftec merkkinen macron ei kovin hyvältä kuulosta :/ lainattu muroBBS alueelta: Sontaa: Codegen, Q-Tec, Macron, Colors-IT, Deer, Micro-One, KME -eivät anna luvattua tehoa -hajoavat herkästi -saattavat hajottaa muita komponentteja
Onkos tää hyvä Soly-Tech 500W ATA2.2 poweri ja jos ostan ton niin sit varmaan vaihan 7 euroo halvempaan emoon :ASROCK ALIVENF5-ESATA2+ AM2 NF520 DDR2 elikäs eikös nuokin ihan hyvät ole? pikaisia vastauksia oon menossa huomenna tilaamaan kiitos
Lähes täysin Sama kokoon pano ku itelläni nyt. paitsi eri näyttis suosittelen.. tosin ite olen just myymässä Tänkoneen pois.. tarttee hommata 4ydin vehkjeke
Ottaisin kuitenkin Chieftec powerin!! En ole tosta soly tech powerista koskaan ees kuullu ASROCK ALIVENF5-ESATA2+ AM2 NF520 DDR2 Ehkäpä tuo on ihan hyvä emo mutta ottaisin silti tuon asus emon, niin on ainakin laadukkaampi. AsRock emoi on menny paljo rikki, mutta taas ne on kestänkin ihan hyvin Valitse ite, kun ei ole tosta asrock emosta mulla suuremmin tietoo :/
siel liikkees ei oo chieftecin powerei eli tyydyn toho soly techii... ja asrockin ostan luulis olevan ihan hyvä^^ kiitoksia