Mors! Mulla olis koneen vaihto käynnis. Vanha läppäri menee eukolle facebookkileluks ja aattelin itte ostaa sit pöytäkoneen. Vanha paska lcd näyttö löytyy omasta takaa, jonka voi sit joskus uusia ku jaksaa mut pääasiassa koko keskusyksikön aattelin hommata. Kattelin vertaa.fi:sä osia ja näyttäs et Multitronic Oy on melkein joka osan kans halvin (onko kokemuksia firmasta?) Toinen mikä mietityttää ni aattelin ostaa rossuks ton AMD Phenom II X6:sen (mikäköhän ois hyvä emo sille, mikä tukee X6:sta?) 890GX Extreme3, AM3, 890GX, DDR3, HD 4290, SATA3, USB3.0 Unlock CPU Core, ATX olis yks mut siinki on joku Radeoni valmiina (kannattaako ostaa emo jossa on jo joku HD henkselit paukkuu näyttis, joka kuitenki on ihan (paska?)? Suunnittelin tota uutta Radeonin HD esim 5850 mallia?) Muistiks aattelin ostaa paketin 2x 1333mögöhörtsistä 2G tikkua Mut tosiaan eniten mietityttää ku en oo vuosiin perehtyny koneiden magiaan ja nää on jotain ihan heepreaa nykyään ni jos joku viittis vähä NEUVOA mulle emolevyä noille komponenteille / mimmosen virtalähteen noi mokomat tarttee... Tai sit jos aikaa ja mielenkiintoo löytyy ni pistäkää joku oma kokonaisuus ehdotus (ei uusin ja kallein aina paras oo) Suunnittelin kuitenki pysyä alle donan budjetissa ja settiin kuitenki tulee kotelot, kovo, dvd asema messiin) Kiitos jo etukäteen!
Minulla on kyllä hyviä kokemuksia multitronicista, ja huonoja jimms'stä. Molemmista tiedossa yksi tilaus. Multitronicilta toimitus onnistui niin kuin pitikin mutta Jimm's:llä tuli ylimääräistä sählinkiä. Ja on se hiukan kalliimpikin. http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/jimm_s_pc-store_nostanut_rajusti_hintojaan-850891/
Ei se Jimmynkään takuu toimi nykyään moitteettomasti http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-170/naytonohjain_vaihdettu_hd4890_--_hd5770_ei_toimi-860460/
Tilasin fatal1ty kuulokkeet multitronicista pari viikko sitten laitoin sunnuntaina tilauksen vetämään ja siinä luki että 3-5 päivää kestää että tulee varastoon niin perjantaina se oli jo postis.. eli 5 päivää meni että paketti saapu perille..