Elikkä ku koneena ois 1400mhz amd athlon, 512mt sdram, 80 samsungin kovo, joku msi emo ja näyttis on vanha ylijäämä ati rage 2 joka ois tarkoitus uusia... elikkä oon ajatellu jotain 9600prota mutta kannattaako parempaa tai edes noin hyvää ostaa tohon koneeseen koska eihän toi prosessorikaan kovin kauaa pyöritä pelejä...esim doom 3 ei toimi enää.. toivottavasti ymmärrätte yskän...
Elikkä ku koneena ois 1400mhz amd athlon, 512mt sdram, 80 samsungin kovo, joku msi emo ja näyttis on vanha ylijäämä ati rage 2 joka ois tarkoitus uusia... elikkä oon ajatellu jotain 9600prota mutta kannattaako parempaa tai edes noin hyvää ostaa tohon koneeseen koska eihän toi prosessorikaan kovin kauaa pyöritä pelejä...esim doom 3 ei toimi enää.. toivottavasti ymmärrätte yskän...
Kyllä toi 9600 Pro on ihan passeli. EDIT: OFFTOPIC Tuntuu tämä foorumi hajoavan kun tuplapostista toinen ohjautuu viestisivulle ja toinen viesti sisältää viestin kahteen kertaan ja muotoilu on vähän mutkallaan. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/106110 Yllä siis kuva jossa näkyy ongelmakohta Mozilla:lla.
joo pahoittelen tota tuplapostia ja viestiä kahteen kertaan muttakun n00b olen niin jos se ens kerralla onnistuisi paremmin...