Aattelin myyä tän vanhan koneen ja ostaa uuen tilalle. Tommosta pakettia oon aatellu ja tiiän, että ssd levy ois hyvä, mutta se saa jäädä pois hetkeksti Budjetti tosiaan 1100€ paikkeilla ja tiiän, että 1155 päivitetään kesäksi, mutta en aio sitä odottaa ! En tarvi kasausta tai käyttöjärjestelmää tai muita oheislaitteita paitsi ledi ois ihan nice TOSSA KUVA PAKETISTA, JOTA OON AATELLU ---> http://img10.imageshack.us/img10/9888/20130428202102.png
Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Käyttötarkoitus: Pelit Ja editointi ja kuvaus Aiotko kellottaa?: varmaankin tulevaisuudessa Mitä on jo valmiina?: Oheis laitteet Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Midi tai tower Muuta huomioitavaa: Eipä juuri mitään muuta huomioitavaa
Heikkotehoisilla näyttiksillä ei kannata alkaa CF / SLI leikkejä harrastamaan. Kauppa: SystemaStore = Asrock Z77 Extreme 3 emolevy joka on kohtuu hyvä kellotukseen. Kauppa: Jimms Näyttis on GTX 660TI, eikä GTX 660 (reilusti tehokkaampi). = 1000€, jos haluat sinne 1100€ päästä niin vaihtamalla näyttis tehokkaampaan se onnistuu. Jos haluat ostaa kellotukseen coolerin samalla kertaa, niin lisää pakettiin tälläinen Macho HR-02. Edit: Kuvan korjaus, oli vahingossa 2 koteloa...