Eli kone oli huollossa ja siihen vaihdettiin kovo ja emolevy. Sanoin et voin ajaa itse käyttiksen kotona. Oma levyni on xp+sp1 home. Ne oli laittanut mukaan xp+sp2 home levyn. Ajoin tietysti sen uusimman käyttiksen koska siinä oli valmiiks sp2 mukana. Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes piti alkaa ajaa ajureita ja mitä kaikkee siin drivers and utility levyllä nyt onkaan. Kuitenkin kaikki mun ajurit mitä tähän pakettiin tarvii. Alussa se aina tekee yhteenvedon ja avaa sit valikot.Ainut mitä se asens oli direkt x. Yritin avata levyä manuaalisesti jotta asennus ois käynnistynyt mut ei onnannu. No asensin vanhan xp:n mis oli se sp1 ja asennus onnistu ongelmitta. Myös ajureiden. Ihmetyttää vaan mikä siinä mätti koska luulis ettei niis oo muuta eroo ku toi uudempi sp2 vai oonko ihan metsässä? Voihan tietty olla et asennuksessa on ollut jotain häikkää mut ei ainakaan ilmassu asennuksen aikana. Eli jos jollain hajua mistä ois kyse niin vastauksesta oisin kiitollinen. Kuhan joku vaan tajuu mitä yritän kysyä. Ja jatkukoon auringonpaiste.
Mulla on kans Drivers & Utilities CD joka ei toimi ku vaan WinXP homella SP2. Oon kokeillu sitä XP pro x64:ään ja vistaan asentaa mutta antaa vaan ennen autorunia herjan: vain Win xp Miten tuo sinulla ilmeni ettei asenna?
SP2 sisältää valmiina jotain ajureita mitä ei aikaisemmin ollut mukana, myös DirectX on uudempi. Ja jos laitehallinnassa on jotain keltaisia/punaisia huutomerkkejä jotka kaipaavat ajureita ja ne eivät toimi tuolta levyltä niin kannattaa valmistajan kotisivuilta ladata uudemmat.