uusi avas on ihan paska ei päivitä iteensä ollenkaan

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by skuuppa, Dec 4, 2007.

1. skuuppa

skuuppa Member

Trophy Points:
    16
    uusi avas on ihan paska ei päivitä iteensä ollenkaan ??????????????? olen nyt tapellu noin kuukauden sen kaa.......

2. annnie

annnie Member

Trophy Points:
    11
    Juu!!! Mulla sama homma...alko yhtäkkiä, ku vaihdoin kielen suomeksi...

3. sakari67

sakari67 Guest

miul ja tutuil sama ongelma vaihoin antiviriin mut oliko nyt tänään vain eilen niin uus avast tullu asentais sen ja jos sitte pelais.luulisin et nyt on avastissa vika ja ehkä ne hiljakseen laitto tuon uuden avastin peliin.avast kyl hyvä jottain siin vakuuttaa mut fiksut sanoo et vaik antivir myös tavallisen tallustajan koneeen hoitaa.kattoin prosentteja ulkomailta niin siel luoytetaan avg ja antiviriin enemmän.no ne on kyl pirskatin kevyempiä. mut avast ryökäle syyttää viattomia hackeja trijalaisiksi vaik ne ei oo niitä esim.jotin scannauksen mukaan!!!!

Nyt täyttyy sanoa vaik puolueeton oon niin avastin päivitys ongelma on aika monellla liian monella voiko joku muukin tökkii heil??? avastil tulee rankkaa miinusta!Tosiaan muillakin foorumeil nää ongelmat on noussut esille! mut tuo sinun sanoma et suomikielen päivityksen jälkeen alko on mielenkiintoista onko muil näin ite en muista!

Last edited by a moderator: Dec 5, 2007
  4. mk99

mk99 Regular member

Trophy Points:
    28
    How to uninstall our software using aswClear.exe:

1. Download aswClear.exe on to your desktop http://files.avast.com/files/eng/aswclear.exe
    2. Open (execute) it
    3. If you installed avast! in a different folder than the default, browse for it. (Note: Be careful! The content of any folder you choose will be deleted!)
    4. Click REMOVE
    5. Restart your computer

Kokeilkaa edellä mainitulla ohjeella ja asentakaa Avast! uudelleen haluamallanne kielellä.
    Vuosia olen Avast!:a käyttänyt, eikä koskaan ole ollut ongelmia.

5. sakari67

sakari67 Guest

miul ei nyt avastia mut ootan mieleenkiinnolla jos joku mk99 mukaan tekkee ja raportoi tänne!

Share This Page