Uusi headset hakusessa,

Discussion in 'Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet' started by pirAa, Aug 7, 2011.

1. pirAa

pirAa Member

Trophy Points:
    16
  2. Joopaa

Joopaa Guest

Siberia v2
    http://jimms.fi/tuoteinfo/51100?pid=1312738535516

Erinomainen headsetti, vaikken ole itse kokeilut koskaan (tosin tilasin viikko sitten sitä odotellessa ;), mutta olen lukenut niin paljon kehuja kyseisestä headsetistä, että oli pakko ehdottaa.

Last edited by a moderator: Aug 7, 2011
  3. joonahie

joonahie Member

Trophy Points:
    16
    Itse kysyin täältä samaa kysymystä ja vastaukseksi sain siberia v2. Olen kohta 2 kuukautta käyttänyt kyseistä headsettiä ja olen erittäin tyytyväinen. Hinta/Laatu suhde enemmän kuin kohdallaan.

4. Olmond

Olmond Member

Trophy Points:
    11
    Semmosia terveisiä Creative Fatal1ty Professional Series Gaming Headset Mk II et on ihan muuten hyvä headsetti, mutta vähän omituisen muotoilunsa takia aiheuttaa jumalatonta päänsärkyä. Nyt ollu käytössä pari viikkoo ja pannan yläosa hankaa päätä todella raivostuttavasti (se ei siis ole juurikaan pehmeä). En tiiä onko meikäläisen pää muotoiltu väärin vaiko kyseinen headset, mutta kannattaa huomioida tuotetta ostaessa.

Last edited: Aug 12, 2011
  5. Zakettaja

Zakettaja Regular member

Trophy Points:
    26
    Sound Blaster 3D Alphaa ja Siberia v2:sia suosittelen. Sound Blasterit ovat halvemmat, mutta Siberioissa on hiukan parempi ääni.

6. sidrend

sidrend Regular member

Trophy Points:
    46
    En noihin creativeihin menisi kyllä, siberiat vaan ovat paremmat ;) Suosittelen.

7. NoScape

NoScape Regular member

Trophy Points:
    26
    Onko tolla siberian usb -versiolla suurta eroa tavalliseen? Siin usbissa on ilmeisesti äänikortti, mut onko niin suurta eroa emon integroituun äänikorttiin, että kannattas maksaa n 30e lisähintaa?

Toi jimmsin hinta vaikuttas olevan kohdillaan?

Share This Page