Hei! Olis uuden kännykän osto aika. Ajattelin tota iPhonea mutta sitä ei oikein vielä saa. Hintahaarukkaa on jotain 300-400€. Hyvä kamera, mp3 ja pitkä akunkesto oli plussaa.
Onko merkillä niin väliä? Mikä on sinusta hyvä kamera? Kysytkö vain kokemuksia, se on sitten eri asia. Siihen en osaa vastata, noin kalliit puhelimet eivät ole minulla koskaan ollut käytössä (Lukuunottamatta silloin joskus uunituoretta 6288a) Kuitenkin, suosittelen kokeilemaan tätä palvelua.
Ei oo väliä minkä merkkinen on. Nokian symbian on kyllä kuraa ainakin S60 mutta en sit tiedä muista. Hyvä kamera on ainakin 2 megapixeliä.
Öö... Jollei oikeastaan ole millään muulla väliä, kun että tarvis olla musiikkisoitin, väh. 2 megapixelin kamera, hinta max 400€ ja ei mielellään symbian, niin tohon kasaan tulee vaikka kuinka paljon puhelimia. Mikäli vain voit, tiivistä edes vähän seulaa ja vähän lisätietoa Itse pistin vaihtoehdoiksi seuraavanlaisia: -Keskihinta AD:n mukaan max 410 (Huom! keskihinta) -Vähintään 2 megapixelin kamera, automaattitarkennuksella -Musiikkisoitin -Ei Symbian S60 Nyt tulee 8 eri vaihtoehtoa. LG KU580 Nokia 5610 Xpressmusic Nokia 6500 slide Nokia 7390 Samsung SGH-G600 Sony Ericsson K850i (Samsung SGH-G800)* Afterdawnin laitearvosteluissa yli 4 tähteä on saanut Nokian 5610 ja SE K850i, Nokia 7390 oli saanut 1½ tähteä. Elikkä kurkka nuo nopeasti ja ala sitten googlailemaan parhaat vaihtoehdot! Itse ostaisin ehkä SE K850i sen hyvä kameran ansiosta, ihan kohtuu kuvia olen nähnyt. Mutta, päätä ite. Linkki siihen vertailuun ja hakuun on tässä *Keskihinta ihanat 420€, halvimmillaan 325€ Pixmaniasta ilman postikuluja.1
Tuohon haarukkaan mahtuu tuleva SE C702 mitä itse olen katsomassa seuraavaksi puhelimeksi. Saatavuus pitäisi olla toukokuun loppussa. yksi testi hyvää tuossa on kamera, gps, akku, pöly ja roiskevesi suoja
N95 kiinnostais ja kysyisin että onko muita peli kännyköitä kuin ncage? Ja onko siihen mahdollista saada toimimaan varmuuskopiot?
N95 on siis haukkumallasi S60 alustalla. Miksi pitäisi saada varmuuskopiot toimimaan? Jos olet ostanut N-Gage pelin ja satut hävittämään sen, niin lataat sen uudelleen netistä ja se huomaa nettiyhteyden kautta, että olet ostanut sen.
Niin menee niin pikkasen parikymppiä. Hitto kun on vaikea valita. N95 olis muuten ihan täydellinen mutta S60 :/ Eikö tota iPhonea saa mitenkään ostettua? Ja mahdollisimman halvalla ja mielummin ilman liittymää että voi sitten laittaa oman liittymän sisään?
Kyllähän se N95 on ihan hyvä kapula, ja itse näkisin iPhonessa olevan haittana tuon kosketusnäytön, se kai siinä on jos oikein muistelen. Itse ottaisin Nokian luurin ilman muuta.
Mitä vikaa iPhonen kosketusnäytössä on? Ja siis niin-in sony ericson se melkein kannattais olla. Nokialaista aina käyttänyt.
Itse suosittelen N78 jos ei rahasta ole kiinni. Pelittää niin kuin pitääkin ja akkuni on kestänyt tiistaista tähän päivään mukisematta ja nyt on 1tolppa jäljellä. + GPS toimii ja löytää mut nopeasti(kun ulkona) + musiikkisoittimena tosi hyvä. + Navi wheel on tämän päivän juttu. Tähän kannattaa panostaa! + kamera. On myös tosi nopea ottamaan kuvia (ilmeisesti nopeimpia noksulta) Näppis jakaa mielipiteitä, itse koen näppiksen olevan yksi parhaista mitä olen käyttänyt.
Itselleni ei vain iske nuo kosketusnäyttöjutut, kun tuntuu jotenkin niin lelulta vaikka "laatukamaa" onkin. Ei vain iske itselleni, oma mielipiteeni siis. Ja oman mielipiteeni mukaan siis suosittelenkin tuota N95 ennemmin.