Minulla olisi rahaa käytettävissä noin 500€ uuteen kannettavaan, niin saisiko täältä neuvoja mikä kannattaisi ostaa? Itse en naisena koneista paljoa tiedä, siksi toivonkin apua. Tärkeää olisi HDMI-liitäntä(tuttu neuvoi), mahdollisimman paljon muistia ja kattava varustelu. Saako tuohon hintaan tuplaprosessorilla varustettua kannettavaa? Näytön ei tarvitse olla kovin iso, oikeastaan parempikin jos on vähän pienempi. Olisiko tälläinen hyvä: HP ProBook 4515s 15.6" WXGA/SI-42/2GB/320GB/3G/Vista Home Basic Kiitoksia jo etukäteen, jos viitsitte auttaa.
Ei ainenkaan windows vistalla varustettua läppäriä kannata ostaa. Osta ennemmin seiskalla varustettu läppäri.
Tämäntapaisissa taas kannattaa katsoa vanhempia vastaavia viestejä... Parasta tehoa noin 500€ hintaan tarjoaa Acer TravelMate 5530G, jossa on kohtuu hyvä prosessori ja näytönohjainkin alempaa keskitasoa. Tuossa jota ehdotit on prosessori vain yksiytiminen, ja näytönohjainkin integroitu. Vistakaan ei ole mikään huono vaihtoehto, nimimerkillä pöytäkoneessa ja yhdessä läppärissä Vista Basic, toisessa läppärissä Vista Premium. Kaikki on toiminut vistalla mitä olen yrittänyt.Myös kaikki pelit joita olen pelannut.
Eli Windows 7:lla kannattaa hankkia kone, entäs muuttuuko ominaisuudet paljon, jos hintakattoa nostaisi 600€on? Lisää vaan ehdotuksia, mieluiten ihan suoraan eri malleja.
Vista on kuitenkin melkoinen tehosyöppö. Kokemusta löytyy Vistasta, Windows 7 :han on testatusti nopeampi, kuin xp tai Vista.