Moi, Oon hankkimassa uutta kannettavaa hyötykäyttöön. Seuraavassa lista asioista joita arvostan/kaipaisin: - hinta 500-800 euroa - näyttö mieluusti yli 15,6 tuumaa (mahdollisimman iso) - kiintolevy 320-500 gigaa - tuplaydinprosessori (ehkä Intel Core2 Duo tai Intel Pentium tyyppiset?) - keskusmuistia 4 gigaa (plussaa jos muistia voisi lisätä lisää tarvittaessa myöhemmin) - käyttiksenä Windows 7 home edition - konetta käytetään nettisurffailuun, taulukkolaskentaan ja tekstinkäsittelyyn - konetta ei siirrellä - käyttö aika kevyttä (eli ei ohjelmien tai musiikin latailua) - tottakai mahdollisimman pitkä kestoikä - mieluusti kahden vuoden takuu Eli tuollaisia speksejä. Millaisia koneita teille tulis mieleen noilla spekseillä? Itse oon katellut seuraavaa konetta: http://www.kodin1.com/webapp/wcs/st...d=3101206&catalogId=3444&ddkey=ProductDisplay Oon lukenut paljon hyviä arvosteluita siitä. Onhan se aika hintava hyötykäyttöön. Mutta varmasti tehokas ja myös visuaalisesti kivannäköinen. Kiitos neuvoista ja kommenteista.
Fujitsun kone näyttää hyvältä. T6600 on tehokas dual-core ja sillä onnistuu kaikki kuvaamasi ominaisuudet. Näytönohjain mahdollistaa pelaamisen, jos peli-into yllättää. Tehokas kone. Osta pois.