Hei! Uudelle tietokoneelle olisi tarvetta juuri sopivasti näin ripiltä pääsyn kohdalla. Olen koittanut netistä katsella eri malleja, mutta selvää päätöstä en ole pystynyt tekemään HP:n Pavilionit ovat kyllä iskeneet silmään hienolla ''metalli tyylisellä'' ulkomuodollaan, eli mielellään HP:n läppäreitä ehdottelemaan. Mitään vaativaa pelaamista en harrastaisi, vain Counter-Strike 1.6:sta pelailisin (kyllähän näinkin vanhan pelin hyvä pyöriminen onnistuu nykyajan läppäriltä?). Toiveita olisi: - Max n. 800€ hinta, mielellään alle - 15.4" näyttö (17" näyttöjäkin saa toki ehdotella) - CS 1.6:n hyvä pyöriminen (onko mahdollista saada kokoajan n.100fps?) - Muistin laajennettavuus / jo valmiiksi koneessa oleva 3 Gt muisti - Vista Home Premium - Koneen hyvä yleinen nopeus Kovalevytilaa en tarvitse kamalan paljon, kun nyky Fujitsu-Siemensin vanhassa pyötäkoneessa on vain 60 Gt kovalevy ja hyvin olen pärjännyt . Mukaan saa myös ehdotella langantonta näppis + hiiri settiä, jolla hintaa ei olisi kovin paljon (n.30€?) ja kaiuttimia (Logitechin X-230 2.1 ja X-530 5.1 olen katsellut). Noilla kahdella merkittävää eroa läppärin omalla äänikortilla? Ja vielä pisteeksi i:n päälle haussa olisi mahdollisimman halpa digiviritin tietokoneeseen kaapeliverkkoon. Kiitos jo nän etukäteen kaikille vaivautuneille
Tollasen HP:n löysin Prisman kuvastosta hintaan 699€: Malli: HP Pavilion DV5-1021EO Prossu: AMD Athlon QL60 tuplaydinsuoritin Näyttis: Ati Radeon HD3450 256mt Kovalevy: 250Gt Keskusmuisti: 3Gt Käyttis: Windows Vista Home premium Wlan 802.11b/g, Webbikamera, kaukosäädin, HDMI-liitäntä ja muistikortinlukija. Onko tässä hinta/laatu/teho -suhde kohdallaan? Hinta vaikuttaa hyvältä ja tämä näyttishän taitaa olla parempi kuin Nvidia 8400gm s?
HD 3450 on parempi näytönohjain, mutta ei sekään mitään huippuluokkaa ole. Luulen kyllä että sillä CSsää jo ihan hyvin pellailee. Hinta/laatu suhde on hyvä. Muistinkin tuki tuossa on jopa 8gt, joka on hyvä päivitystä ajatellen (2x4gt).