Moi! Mulle delegoitiin koneen hankinta 700 euron budjettiin. Piti mennä saarnaamaan pakettikoneiden mahtavuudesta, joten nyt joutuu töihin. Kysytään nyt paremmin ajan hermolla olevilta parasta vaihtoehtoa. Eli siis kotelo romuineen sekä käyttöjärjestelmä pitäisi mahduttaa budjettiin. Näytöt, hiiret yms löytyy siis jo entuudestaan. Kasaan koneen itse ja kellotuksen saa unohtaa. Kone tulee ihan perus nettisurffaukseen sekä pelikäyttöön; COD, BF yms.
On kyllä kiree budjetti, jos ei yhtään veny niin: Mut kyl mä väh 650e-700e laittasin noilla vaatimuksil ;P ja jos mahtuu budjettiin niin prossun jäähyä vois kattoo erillistä kans niin on hiljaisemp
No niinhän siinä nyt kävi, että budjetti venyy kuitenkin sinne 700 euroon. Eiköhän tässä hintaluokassa saada jo sadalla eurolla jotain tapahtumaan. Pelaava osapuoli lupasi tuon lisärahan investoida. Sori jo vaivaa nähneille!! ps. mahtaako tuota otsikkoa päästä enää muuttamaan?
Käykö tuo prossun tuuletin am3+ kantaan kun sitä ei mainittuna ole? Ja mahtaako kovon ja cd-aseman mukana tulla sata-kaapeleita vai laitanko pari sellasta mukaan pakettiin? Juuri vähän aika sitten kasasin oman koneen mutta ei sitten pienintäkään muistikuvaa mitä mukana tuli. =D