Uusi kone, budjetti 500€?

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Jugn, Jul 6, 2010.

1. Jugn

Jugn Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs, tällä hetkellä minulla on Acer Aspire 5535 kannettava tietokone, jotenka saako tuolla 500:llä jo astetta paremman pöytäkoneen?

Pöytäkone olisi siis aivan peruskäyttöön, pelaan jotain satunnaisia pelejä, mutta en näitä uusimpia (pelaan sellaisia jotka ovat pyörineet tälläkin) ja sen lisäksi teen myös musiikkia koneella... Musiikinteko on onnistunut tällä verrattain hyvin omia kikkailuja tekemällä, mutta olisi kiva jos 500:lla saisi koneen jolla se musiikintekeminen olisi pari astetta tehokkaampaa, siihen panostakaa siis.

Minulla on kaveri joka osaa koneen kasata, joten Jimmsiltä 500€:lla osia? Ehdotuksia?
    Ite en näistä mitään tiedä, joten linkitelkääs te minulle niitä osia :D
    Mutta sitten, jos 500€:lla ei saa paria astetta parempaa kuin tää nykynen läppäri, niin maksimissaan 600€ sitten, mutta enempään ei opiskelijan tulot riitä :(

2. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Last edited: Jul 6, 2010
  3. PC_Markus

PC_Markus Regular member

Trophy Points:
    26
    No mä en ainakaan mieluusti vastaa samaan ketjuun monen eri tyypin kysymystä, juur tälläi eri ketjuun on paljon helpompi. Ei joudu sitten niin montaa sivuakaan selaan et löytää omaan kysymykseensä vastauksen. Mut se vähän riippuu tarttekko käyttistä, näppistä, näyttöä ja hiirtä? Jos tarttet, niin ei taida saada enään siihen hintaan kunnon konetta.Mut nyt vähän mietin, et pistäskö sulle siihen erillisen näyttiksen, koska emon integroidusa on yhtä paljon tehoja kun sun viime näyttiksesäs. Joten pistin nyt siihen sen joka kannattaa laittaa jos jonkun haluaa laittaa. Jollet laita niin kannattaa ostaa halvin phenom ii x4 prossu joka makso 146e kai. Jos et halua tehokkaampaa näyttistä ja laitat sen prossun niin hintaa tulee kai 510e.

Last edited: Jul 6, 2010

Share This Page