Eli uusi pakettikone hakusessa. Tarkoituksena olisi hieman pelailla uusin peli jota aion pelailla on The Sims 3 joten sen mukaan eletään. Käyttiksen ei tarvi olla mitenkään erikoinen (ei Vista) eikä koneen melutasollakaan ole väliä. Budjettina noin 500e... Kiitos! E: Itse kun katselin niin tälläinen iski silmään: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/PT.SBXE2.031?t=false Pärjääkös tommosella?
Pärjäisihän sillä Simssin kanssa mutta parempaakin saat tolla rahalla. Athlon-sarja on kusetusta pelaamiseen pienen välimuistinsa takia. Tuolla se pyörii jo kuin unelma. Saat prossusta neliytimisen, kirjoitas tuohon hakuun ylhäällä AMD:n ytimien availu FAQ löytyy PC-rauta osiolta. Avaus onnistuu melkein aina, ja mitään et riko vaikkei onnistuisikaan. Tuota voi sitten myös viilata alemmaskin jos et kasaamaan pysty. Se on kyllä helppoa, jos joskus on legoilla näprännyt niin ei tuo kovin paljon vaikeampaa ole.
Terve! Oon tässä ajatellu ostaa uuden koneen joka olisi hyvä pelaamiseen, en mitään uber konetta ole ostamassa vaan sellaista jolla pystyy ihan hyvin pelaamaan, yhtä valmiskonetta olen jo miettinyt eli tässä: http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/...d653d43617465676f7279446973706c617956696577__ VINKKEJÄ MILLAINEN KANNATTAA ITSE KOOTA? budjetti on 1000e
Tällä pyörii pelit. Valmiskonetta ei hemmetti osteta mihinkään pelaamiseen. Ton osat maksais kaupassa (jos ne sais sieltä) about 650 euroa. Ja koska ne tekee suuren osan ite kuten emon, kotelon, powerin usein jne. niin kone on maksanut valmistaa 250 euroa. Jeps. Mutta tässä siis se jolla pyörii: On cooleri sitä varten jos kellottelet ja haluat hiljasuutta. Jos et, jätetään se veks ja vaihdetaan vaikka emo parempaan. Laitoin nyt tähän, mutta uuden ketjun olisit voinut tehdä ettet sotke tätä. Muista seuraavalla kerralla.
Budjetti on 1000-1300 euroa, ja haussa niin tehokas kone kuin mahdollista. Olen pudonnut jo ajat sitten konsoleihin siirryttyäni kärryiltä, joten pieni ohjailu on tarpeen. Intel olisi oikein jees, nykyään ilmeisesti quad-core on ainoa vaihtoehto. Kannattaako enää käyttää tuplaa? Onko nVidian 260-280-sarja mistään kotoisin, vai löytyykö nykyään parempia vaihtoehtoja tuohon hintaluokkaan?