joo elikkäs pits saada uus kone alle, nyt on tähtäimessä pöytäkone(ei läppäri) jolla toimisi uudetkin pelit. eli kertokaapas mikä kone ois hyvä ja hinnat myös valmispaketeista. oon aatellut jos ostaisin http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31153 oisko tuo hyvä valmis paketti? sanokaas vaan mielipiteitä kiitos vastanneille
Juuri itsekin tilasin tuolta koneen, mutta se on hp itse harkitsin ensin kanssa tuota mutta täältä kyselin ja HP:ta kehuttiin enenmmän ja tämä on vielä halvempi HP pavilion m8046
Suosittelisin kumminkin sanomaan budjettisi ja mihin käyttöön kone tulisi, ja koottaisiin sulle kone niin saisit paremman kuin nuo pakettikoneet. Ja tän vois siirtää paremmalle alueelle.
ok kiitos, tuo HP vaikuttaa ihan hyvältä myös. joonass, kiitos kun sanoit mutta osta valmiin paketin, tiedän kyllä että ite kootusta saa paremman, mutta ei tllä kertaa kone tulee enimmikseen peli käyttöön
ok. no jos voisit vaikka koota itse jos tiedät mikä on hyvä pelikoneeksi niin laita sitten oso mistä näkee paketin ja hinnan
Ei nyt millään pahalla mutta on aika hilkulla että pystyykö tuota konetta sanomaan edes pelikoneeksi. 1600SE on kuitenkin melkoisen laiska näytönohjain ja uusien pelien pyörimisessä tulee jo heti alkuun ongelmia... Ei oo kivaa kun uuteen koneeseen joutuu melkein heti vaihtamaan osia.
Luin tuon viestin silloin nopeasti ja en tarkoittanu et kaikki uudemmatkin pelit toimis ite pelaan vaan CS tai GTA sa ja noi molemmat pelittää hyvin tällä nykyiselläkin koneella joten ne toimii varmasti tuossakin jotenkin.. mutta hyvä et selvis
ok, muta onhan tuo nyt parempi ku mulla: AMD sempron 2600+ 512MB RAM RADEON 9600 SERIES 1.84Ghz tossa ny aluksi, eli ei oikein tolla romulla pelit pyöri
Miksi ostaa huonoa pelikonetta huonon tilalle? En nyt jaksa sen kummemmin etsiä valmispaketteja mutta esimerkiksi http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-C2D-BG?classid=10 on paljon parempi vaihtoehto ja peliteho on aivan eri ulottuvuudella. Tuohon vista ja näytöt yms. jos sellaisille on tarvetta...