Moro! Ajattelin uuden koneen hankkia kesällä/kesän jälkeen ja oon tälleen jo hyvissä ajoin alkanut katteleen että minkälaista budjettia tarvitsee. Kone tulisi pelaamiseen, kuvankäsittelyyn ja videoeditointiin. Ja tässä olis semmonen mitä oon vähän miettinyt! En kuitenkaan ole varma pitäisikö prossu vaihtaa 2500k ja parantaa näytönohjainta joten voisitteko siinä asiassa auttaa minua? Myös jos jotain muuta osaa pitäisi vaihtaa niin kertokaa. Käyttöjärjestelmän varmaan isä kustantaa joten siitä ei pitäisi olla huolta!
Joo prossu 2500k ja parempi näyttis. Emolla ei kellottele koska sekä micro, että piiriltään h67. Mutta jos kesäl tai kesän jälkeen oot hankkimassa niin odota sinne asti, koska huhtikuussa tulee jo buldozerit ja hd6950 ja hd6970 1gt muistilla.
Tuu sitten kesällä uudestaan kysymään, tästäkin jos nyt ostaisit kokoonpanon jota täällä puoli vuotta sitten ehdotettiin, katuisit ja pahasti Odotetaan nyt se LGA2011, AM3+ ja GTX 560 ja pohditaan sitten, että missä mennään. Saattaa olla jopa upouusi PCI-E väylä jo tuolloin, joten turha pohtia koneen ostoa näin aikaisin.
Kesällä kone, kato kesällä mitä ostat. Mitään järkee kattoo etukäteen, kamaa tulee markkinoille, poistuu markkinoilta, osien hinnat muuttuu jne.