Terve dawnaajat! Olen niinikään hommaamassa uutta konetta. Vanha yskii sen verran pahasti, että varmaan hajoaa minä hetkenä hyvänsä. Laskeskelin huvikseni hintaerot Mikromajan valmiin GAMESNIPER INTEL Core i5-2500 GTX460 4G- konepaketin vs. samat osat erikseen ostettuna. Sain likimain samat hinnat! Onko tämä ihan mahdollista vai laskinko väärin? Eli ovatko Mikromajan valmiit konepaketit harkitsemisen arvoisia? Toinen kysymys: ko. konepaketissahan on siis 1155 socketin emo. Myydäänkö tätä tällä hetkellä ollenkaan vai vasta huhtikuussa? Budjettini on aika liukuva (aina tonne melkein 1000e asti), kriteereinä hyvä pelikone, jota ei tarvitse ihan heti päivitellä. En ole todellakaan aina juoksemassa uusien komponenttien perään, tällä uudella koneella ajattelin jolkotella helposti muutaman vuoden. Ehdotukset ovat siis toivottavia! Olen myös valmis odottamaan huhtikuuhun, jos silloin saa selkeästi parempaa kuin tällä hetkellä. Kiitos etukäteen, olette mahtavia ja olen oppinut paljon lukemalla tätä foorumia!
Hieman turha post, mutta vastaten tähän kysymykseen paketin tilanneena tuolta (maja10069). Emolevy tuli B3 -revikalla ja virtalähteenä sisältä löyty Cooler Masterin 650W 80+, joka on itseasiassa erittäin hyvä. Tiedä sit, mitä muut saanut vai onko mikromajassa alettu panostamaan laatuun? Konepakettien hinnat ovat ainakin tosi hyvät, sekä asennustöiden laatu oli sisällekatsottuna erittäin hyvä.
Hieman turha post, mutta vastaten tähän kysymykseen paketin tilanneena tuolta (maja10069). Emolevy tuli B3 -revikalla ja virtalähteenä sisältä löyty Cooler Masterin 650W 80+, joka on itseasiassa erittäin hyvä. Tiedä sit, mitä muut saanut vai onko mikromajassa alettu panostamaan laatuun? Konepakettien hinnat ovat ainakin tosi hyvät, sekä asennustöiden laatu oli sisällekatsottuna erittäin hyvä.