uusi kone kuvankäsittelyyn ja surffailuun max 700 e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by finraksa, Jul 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. finraksa

finraksa Member

Trophy Points:
    11
    Olen kiinnostunut ostamaan uuden pöytäkoneen. Käyttötarkoituksena lähinnä internetin käyttö sekä kohtuullisen vakavamielinen kuvankäsittely (Photoshop). Pieni pelaaminen on myös toivelistalla, mutta pelaamista olen valmis harrastamaan pudotetuilla detaileilla, resoluutioilla yms, jos tarve vaatii. Budjetti 700 e. Yli ei saisi mennä, mutta tämän rahan olisin valmis käyttämään kokonaan. Näyttöä, näppistä, hiirtä ym. en tarvitse, ne löytyvät ennestään, pelkkä runko olisi riittävä. Päivitysmahdollisuus olisi tärkeä, en haluaisi heti olla ostamassa uutta. Kopan ei tarvitse olla mitenkään hiljainen, siitä en ole ronkeli. Kovalevyä saisi olla ainakin 500 gb tai mieluusti jopa 1 tb. Blu-Ray-asemaa en tarvitse.

Koneita en itse kasaa, mutta kasattu kone käy hyvin (olen siis valmis siitä hieman maksamaan). Hyvää pakettikonettakaan, jos sellaisia löytyy, en välttämättä vierasta. Käyttiksenä olen ajatellut säilyttää XP Home Editionin, joka jo löytyy. Onko XP:n säilyttäminen järkevää? Vistan ajattelin jättää väliin ja mahdollisesti myöhemmin hommata windows 7:n.

Ja jos vielä osaisitte sanoa, mitkä kasattuja tietokoneita myyvät verkkoliikkeet ovat mielestänne parhaita/edullisimpia? Miten onnistuu yleensä takuuasiat etänä, jos ongelmia tulee?

Taisi tulla toivomukset vähän pedantisti kirjattua, mutta kovasti asiantuntevia vastauksia kaipailisin.

Last edited: Jul 7, 2009
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page