Elikkäs nyt olis aika heittää 6vuotta vanha koneeni romukomppaan ja hankkia uusi! Nettiä selailemalla olen huomannut että kasaamalla saa huomattavasti paremman koneen kuin kaupasta samalla rahalla. Ongelma vain on että itse en tiedä koneista mitään joten päädyin tänne hakemaan teiltä apua Pari asiaa on mitä toivoisin koneesta 1. max 900e sis. käyttis 2. Kone on pelikäyttöön joten sen mukainen sen kuuluisikin olla 3. Kovoa en tarvi hirveästi, tämänkin hetkisestä 150G olen saanut kulutettua vain 75G 4. Kone kootaan samassa paikassa mistä osatkin hankin. 5. Kun en kerta koneista tiedä mitään niin kellotus ei tule kysymykseenkään, joten osia katsoessa ei täydy ajatella mitä olisi hyvä kellottaa yms. 6. Kone olisi hiljainen 7. Kone olisi viileä/kylmä EDIT: kun tänne asti pääsin niin mikäs olisi hyvä perus modeemi?
Hyvä setti sebb. Ei ole oikeen mitään mistä voisi nipistää, tuo on vain hyvä tolleen. Tietysti hintaa saa alemmas, jos itse kasaisit. Helppoa se on. Videoita löytyy youtubesta ja ohjeita vaikka Muropaketista / tom's hardwaresta. Siinä säästyisi 35e
Kiitos paljon! tommonen sitte lähtee tilaukseen. Onko noissa modeemeissa hirveästi mitään eroja? Ja mites toi sun kone minkä firman sivuil se on koottu?
Silentrig.com on sivusto missä tuo kone on kasattu. Luotettava ja hyvä kauppa. S-postiinkin nykyisin aika nopeasti vastaavat. Hyvä hinnatkin, sieltä sitten samat osat ostoskoriin ja ostoon. Kannattaa rekisteröityä, nini voi tilausta seurata paremmin.
tosta viellä sen verran, että tuossahan ei ole äänikorttia vai eikö sitä tarvi ? (musiikkia kuuntelen myös kaiuttimista). jos tarvii niin mikä kannattaisi ottaa? (ei tarvi olla mikään hyvä, kunhan musiikkia toistaa) Ja viellä yksi kysymys, pystyykö tuohon koneeseen ottamaan viellä kolmannen muistikamman, että muistia tulisi yhteensä 6GB? aamulla lähtee sitten kone tilaukseen jos näihin tulee selvyyttä kiitos tosi paljon auttaneille!
Tossa emolevyssä se on valmiina ja riittää normikäyttöön ihan hyvin. Pelaamiseen riittää 4gb ja muutenki ei oo järkevää laittaa 3 muistia joko 2x2gb tai 2x4gb Tässä on vähä suuntaa antavia tietoja millä fps:llä voit pelata tolla näytönohjaimella.Onko muilla mielipiteitä tosta virtalähteestä?
Ole hyvä Muisteista vielä sen verran että prossun valmistaja suosittelee 1.5V muisteja. Mitkä muistit tilasit?
Lisäsin tuohon mun tilaukseen 3x2GB, kun sen aamulla tilasin. Päivällä tuli soitto, että kannattaa joko ottaa 2xX muistia tai 4xX muistia tuon dual channelin takia. Ehdottivat sitten että otan 2xelixir-4gb-pc3-10667u-cl9-9-9-24-ddr3 (1333). Sen sitten otin. Käyttöjännitekin näyttäisi olevan 1.5V. Muuten _sebb_ kun tossa emmit tota virtalähettä niin mikä siinä on?
Pähkäilin iteekseni näiden kahden välillä Seasonic vs Antec mutta ei noissa oo varmaankaa muuta eroa ku hinta. Itellä aikalailla sama kokoonpano paitsi että 4gb muistia,eri virtalähde ja erimerkkinen näytönohjain.Toi kotelo on kyll yllättävän hiljanen eikä oo muutenkaa valittamista vielä.