Olisin uutta konetta pelikäyttöön hankkimassa, kun virtalähten mukana meni emo ja näytönohjain. Olihan tuo kon muutenkin jo melko vanha.. Pari kovalevyä minulla jo valmiiksi on ja dvd asema. Näyttöä en tarvitse, mutta luultavasti kotelon kuitenkin. Budjetti olisi n. 600€. Osaisiko joku ehdottaa kokoonpanoa. Kasaan itse ja käyttistä en tarvitse.
Näyttikseksi systemasta Palitin GTX 560Ti448 Cores koska halvempi kuin toi HD 7850 ja tehokkaampi tehdaskelloilla. Muistitkin saa kympin halvemmalla kun ottaa ne kingstonit.
Tuttu tarjosi minulle tällaista pakettia hintaan 620€ CPU - AMD FX-8120 8 CORE 3.1G 16M AM3+ CPU FAN - Zalman CNPS7X RAM - A-Data DDR3-1333 2*4Gb NÄYTÖNOHJAIN - Club 3D HD6870 PCIE 1GB GDDR5 Coolstream EMO - AsRock 970 Extreme3 CASE - Antec Three-Hundred Black POWER - ModeCom 620W Carbon Miltä vaikuttaa?
Ei ole hyvä diili. Tuolla ylempänä Justimuksen paketti on parempi, ja siihen kun vielä vaihdat näyttiksen esim. tähän http://www.jimms.fi/tuote/ZT-50313-10M saat enemmän pelitehoa halvemmalla (tsekkaa Vipetzkin kommentit). Edit. Justimuksen ylempää pakettia kommentoin, mutta alempikin on parempi, joskin vaan pelitehokkuudessa heikompi kuin ylempi.
Mistähän noita osia kannatta tilailla, ettei tarvitse joka osaa erikseen tilata eri paikasta? Johan siinä tulee postimaksujakin het hirveästi
Aivan tosiaan noista ehdotetuista paketeista puuttui maininta kaupasta. Justimuksen ylempi paketti on Systemastoresta ja alempi Jimmsiltä. Jimmsiltä saat toimitukset ilmaiseksi. Hyödyllinen jos vaikkaotat muun paketin Systemastoresta ja näytönohjaimen Jimmsiltä, niin ei tule lisäkustannuksia.