Eli edellinen pöytäkoneen osto on ajalta pentium 2. Nyt tarvittais vähä apuva... Budjetti: 900-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: Kyllä Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Voihan siihen win7 sisällyttää saahan sen pois tarpeen vaatiessa... Käyttötarkoitus: Pelailu, elokuvat, netti yms. normi käyttö Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: kaikki muu paitsi itse kone Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): polttava dvd Koneen koko(ATX/mATX/mITX): kaikki käy kunhan jäähdytys pelaa Muuta huomioitavaa: ssd levy tulevaisuudessa mahdollista päivittää vaihtamatta kaikkia osia
Niin voishan sitä harkita mutta itseä kyllä houkuttelisi Tuurin konepaketti: Erittäin vaativaan pelikäyttöön, videoeditointiin •INTEL CORE i5-4570 3.2GHZ 6M LGA1150 4C/4T prosessori •8 GIGAA DDR3 1600MHz keskusmuistia •GF GTX760 2Gt PCI-E •120Gt SSD kiintolevy •1Tt SATA 7200rpm kiintolevy •ASUS P85M-G emolevy •10/100/1000Mt verkkokortti •6-kanavainen äänipiiri•Polttava DVD±RW-asema •USB 2.0/3.0•ATX-miditorni Thermaltake V3 600W virtalähteellä •15-in-1 muistikortinlukija•Windows 7 Home Premium tai Windows 8 64-bit käyttöjärjestelmä FIN 1099,- Hinta ilman näyttöä, näppäimistöä, hiirtä ja kaiuttimia Olisiko hyvä? Vai saisinko paremman itse kasaamalla/ kasauttamalla?
Kopasta ; toi Thermaltake V3 on pieni reikäjuustokoppa. Powerista ; noi ei tee itse , niiden brändillä löytyy 2-sarjaa kunnon muuntajia ja tuossa tuskin on kumpaakaan, koska ei ole kauheaa mainosta. Emo on alamittaista sarjaa ja prossu kallis kerroinlukitta malli, Mutta on tuossa malli mitä haet ja mistä olet valmis maksamaan. Mitäpä itse mietit ; on helppo maksaa romusta.
No niin tätä juuri tarkoitin, että itse kun ei ymmärrä näistä mitään. Niin sitten vaan parempia ehdotuksia kehiin, että mihin se 1100 € kannattaa sijoittaa?
Tsekkaa ja mieti kelpaako. Peruspaketti : + + 3x Lisäosat : + + + Sitten se iso valinta AMD AM3+ ja vähän isompi kortti vai Intell 1150 ja näyttis mihin rahat riittää ?
Intel puolella jos mennään ja ei tahdota kellottaa, niin vastaus on Xeon. Koneesta puuttuu Windows. Aloituksesta ymmärsin, ettei olisi välttämätön? Mikäli on, niin sitten joutuu hieman tinkimään osista jos tahtoo käyttiksen mukaan tuohon 1100€ settiin. Tehokas paketti josta ei puhti lopu kesken.