Uusi kone noin 1000€

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by golddigga, Aug 24, 2009.

1. golddigga

golddigga Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys

Eli uutta konetta olen ostamassa vanhan palvellessa 5v. Tuolloin olin vielä hyvin kärryillä, mutta tänä päivänä ei hajuakaan mikä on hyvä ja mikä ei.

Eli tuhannella eurolla pitäisi kasata kone ja osia joita ei tarvitse sisällyttää hintaan ovat näyttö, näppis, hiiri ja kaiuttimet. Kone tulee lähinnä peli- ja koulukäyttöön.

Toivoisin että ehdotukset tulevat yhdeltä sivulta esim. jimms pc, verkkokauppa jne. ja siten saan kasauksen heiltä, jota en uskalla itse alkaa nyt harrastamaan. Ehdottakaa menemään ja hintavertailua sivujen välillä voin tietty tehdä sitten vielä itse jälkikäteen:)

ps. ei tarvitse ehdottaa saksalaisia kauppoja.

Kiitos jo etukäteen

2. mursu4

mursu4 Guest

3. Nidown

Nidown Member

Trophy Points:
    16
    Mikropointista jos tilaat, niin ole varma ettei sinulla ole kiire saada konetta. Kauppa toimii ja halpaa on, mutta heillä on kuulemma lattiaremontti ja paketin toimistus kestäääää..

4. Fading80

Fading80 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kaikella kunnioituksella Mursu4 mut miks tarjoot noita osia tuolta mikropointista, kun niitten valikoima on aika suppea ja halvempiakin nettikauppoja on?

5. golddigga

golddigga Member

Trophy Points:
    11
    Kiitoksia kaikista vastauksista.

Hyvältä näyttää mursu :) en edes tiennyt että kyseinen kauppa on mikropoint ja tärkeintä vain saada noin tonnin kone jossa on hinta/laatusuhde kohillaan.

Katsoisin kyllä mielenkiinnolla muidenkin harrastajien ehdotuksia ja kenties sitten eri liikkeistä?

6. golddigga

golddigga Member

Trophy Points:
    11
    Nyt hiljeni tämä ketju, mutta vertailin noita hintoja ja kyllähän toi halvimmalta mestalta näyttää nopeasti verrattuna esim. lapstore, jimms, nettori...

Ja jos toi kokoonpano tosiaan toimii niin taidanpa huomenna soittaa kauppaan ja kysyä takkuileeko niillä tilaukset pahasti ja tilata jos ei.

Joka tapauksessa tarkistan tämän ketjun vielä huomenna jos joltaki löytyy ehdotuksia minkälaista konetta sinä laittaisit noin tuhannella eurolla, pelikäyttöön...

7. mursu4

mursu4 Guest

No mikropointin suppea valikoima ei haittaa, koska kyseiset osat, jota tohon pakettiin tarvii on tosi halpoja siellä. Et löydä halvemmalla suomesta vastaavaa.

Paitsi nettorista jollain halvalla X58 emolla ehkä.

Paketissa siis; huippukotelo, 1600MHz muistit, Huippuemo, supernäyttis jne.

Share This Page