Tarvisin apua osien valitsemiseen. Koneella pitäisi pyöriä ainakin MW2. Käyttöjärjestelmää ei löydy joten sen joutuu tuohon budjettiin työntämään. Näyttö ja muut härpäkkeet kyllä löytyy. Ps. Kasaus ei ole ongelma
Itsekin etsin jotain samanlaista samaan hintaluokkaan. Näyttönä toimisi 32'' full hd telggari, eli hdmi-kolo olisi mieluinen. Käyttistä ei minullakaan ole, oisko sitten se win 7, ja ajattelin itse koota koneen. Niin olisi kiva tietää jotain osalistaa, jonka voisi näppärästi verkkokauppa.com:sta ostaa. Kun nyt se tossa vieressä on. Sori että nyt tähän samaan laitoin, mutta näyttäis aika samanlaisilta tarpeilta.
Lapstoressa postit oli jonkin verran yli 10e. Verkkokaupassa maksaa postien kanssa 109.90e. Tulee 5e halvemmaksi kuin lapstoresta. Multitronicista 99.30e + 6e pk.
Etsimme vain mistä saat windows 7 halvimalla. Kone Tuossa se on ollut kokoajan ^^ Et taida saada parempaa ellei budjettia muuteta.
Tuo on vähän liian kallis sillä siinä ei ole Win 7 eikä sitä oikeen saa mahdutettua tuohon laitokseen ellei sitten ala osissa pihistelemään
Kyllä kai sen 30e jostain saisi muttakun tuohon 700e pitäisi vielä säästellä. Tällä hetkellä rahaa käytettävissä n.650e
En nyt viitti uutta ketjua alottaa, joten jatkanpas tähän Oon kanssa miettinyt n.650-700e konetta, ilman kasausta ja käyttöjärjestelmää 3 kokoonpanoa oon tehnyt, osaako joku sanoa mikä olisi hinta/laatu suhteelta kannattavin ja mikä tuohon hintaluokkaan nyt kannattaisi ostaa toki muitakin saa ehdotella 1. kone 2. kone 3. kone