Terve, nykyinen kannettavani sanoi sopimuksensa irti, joten ajattelin palata pöytäkoneisiin. Itseltä löytyy näyttö, näppis yms. oheissälät, joten koko n. 1000e budjetti laitetaan itse koneeseen. Olen ajatellut seuraavanlaista kokoonpanoa, sopivatko osat yhteen ja erityisesti mietityttää prossun valinta. Kokoonpano olisi: Asema-lg perus 22x dvd-asema Emo-Asus p7h55 lga1156-kantaan Kovo-wd caviar green 1tb Muistit-kingston hyperX 4gb ddr3 Poweri-corsair tx650w Näyttis-club 3d radeon hd6970 Kotelo-fractal design define Prossuksi olen ajatellut intel core i5-650 prossua. Yhteensä hintaa tulisi n. 1020e. Itse kasaisin koneen, käyttis löytyy entisestään. Ovatko osat keskenään yhteensopivia ja toimivia? Verkkokauppa.comista näitä kahtelin ja hinnan laskin sen perusteella. Anteeksi kun en linkannut osia, se on yllättävän hankalaa nokia 5800 tehdä sitä.
Kiitosta, kyl taitaa prossu mennä amd-puolelle. Mikä prossu ois paras alle 200e hintaluokassa, tupla- tai neliytiminen mielellään yli 3.0ghz?!
hmm..kyllä prossuksi taitaa tulla toi amd phenom II x4 965be, sen verta hyvältä näytti toi 3.4ghz lukema. Hintaakaan ei ole kuin 165e, mutta nyt joku max. 120e hintainen emo pitäis siihen laittaa. Ehdotuksia? Edittiä...ei intel vaan amd....
todellakin panostuksen arvonen. ei tuo kellot kerro prossun hyvyyttä, muuten kuin jos on muuten sama prossu. ja tuon 1055t:n saa kellotettua ninja 3:lla tai corator ds:n avulla 4ghz lukemiin vaivatta