Tilasin siis uuden koneen ja haluisin kysyä mitä mieltä olette että miten wowi toimisi ja miten pyörittää muita pelejä ? Kotelo Torni Suoritin Intel Pentium E5500 Muisti (Mt) 4096 Muistin maksimi määrä (Mt) 8192 Kiintolevyt (Gt) 1000 Näytönohjain nVidia GeForce GT220 1024Mt Optinen asema(t) DVD+-R/RW Äänikortti Monikanava Käyttöjärjestelmä Windows 7 Home Premium FI/SE/UK 64bit Langallinen verkkokortti Kyllä Langaton verkkokortti Ei USB2.0-liitännät (kpl) 6 FireWire-liitännät (kpl) 0 DigiTV-kortti Ei Takuu (kk) 24
Ei toi oo voinu maksaa enempää ku 400 euroo, sen verran laiskaa rautaa on. Kyllä se varmaan joo mediumeilla toimii mainiostikin.
Paketti koneet on paketti koneita ei siinä muuta. Razerin näppäimistöt on hyviä. Minä käytän Razer arctosa näppistä, koska valoja en tarvitse.
Kokeile sitten kun saat koneen käyttöön, turha täällä on tollasia kysellä. Itse olen lukenut vain paskaa Razerin näppäimistöistä, tiedä sitten onko totta kun itse en kyseisen valmistajan näppistä omista. Itse en juurikaan piittaa näppäimistöstä, kunhan sillä on hyvä kirjoittaa - näppis ei vaikuta pelisuorituksiin!