Joo eli tarkoitus olis saada mahdollisimman tehokas kone. Budjetti ei ole vielä varma mutta siihen 500-750€ kun pysyis niin hyvä. Koneen olis tarkotus pyörittää bf3 ja kaikki muut raskaat pelit. Olisko tossa mitään? Niin ja tuo paketti maksais 727.60€ Kiitos jo etukäteen
itse suosittelen: näyttikseksi http://www.jimms.fi/tuote/GV-R787OC-2GD ssd-levyksi http://www.jimms.fi/tuote/MZ-7PC128B/WW prossucooleriksi http://www.jimms.fi/tuote/SCKTN-4000 edit,sinulla olikin jo cooleri paketissa,no,suosittelen tuota silti edit2,otitkin nuo systemasta,prossuksi siis systemasta phenom 955
En ole tosin varma, että mikä on lopullinen budjetti, mutta jos se laskee esim 600€ niin mitä tosta paketista halventais/ottais pois?
kait tuo on nyt isompi,ei tarvitse tihrustaa ssd:n voi karsia pois, edit,noin,nyt ei tarvitse muiden tihrustaa kuvaasi
RatCon on taas hyvä paketti Hinta: Ehkä: Tällä pyörii: Haetko tämmöistä: Nämä on vertailuksi, mikä kiinnostaa? prossujäähy ei ole pakollinen mutta erittäin suositeltava, jos budjetti sakkaa,
Minulle on ihan sama minkälaiset osat koneeseen tulee. Kunhan mahdollisimman halvalla ja tehokas. Mieluiten sais se BF3 jne pyörii melkeempä täys grafiikoil.
Kotelosta sen verran, että onks pölyfiltteröinti kunnossa ? Toisekseen, en näe syytä vaihtaa muistien takia firmaa. No okei, vitosen halvemmat mutta mites pixmanian postikulut sekä tunnettu huono takuutoiminta ? Siitä on täälläkin puhuttu ettei ole sujunut aina edes sähköpostiin vastaaminen. Toi "Hinta" kohdan linkki ei skulaa, ja näyttis on käytännössä sama ilman peliä. Hinta on tosin joo parikymppiä halvempi.
Tosta hinta kohdasta piti löytyä; AMD 955 / 85.90€ varastossa eli melko sama Phenomi Aerocool- kotelo aloituksen mukaan tämä ei mun suositus Jos tämmoista Lediä Iso vesijäähykoppa mutta tämä: Nää linkit oli aloittajalle , sun pakettis oli OK mutta jos ei tarvita kasausta kannattaa verrata. PS ainoa firma jonka kanssa minulla on vaikeuksia on Vaasalainen Multitronic jota en uskalla suositella kenellekään.
Lämpötahnasta samaa mieltä, nortonista kiikun kaakun. Itse Malwarebytesin Anti-Malwarella jo kolmatta kertaa putsaan kaverin konetta pöpöistä. Löytyy kyllä Microsoftin Defender + Essentials, mutten tiedä missä herran koneellaan luuraa. Se ettei "mitään oo koneella näkyny" ei tarkoita etteikö viruksia tai muita pöpöjän olisi. Harva virus pöllähtää ruutuun tyyliin; "moro mä oon tässä tekemässä juttuja koneelles". Toisaalta, ei toi 15 euroa ole todellakaan paha hinta jos budjetti sen joustaa. Saapahan hyvän tietoturvan yhdessä paketissa. Joku saattais ehdottaa 30 kokeiluversion lataamista, mutta sen jälkeen aktivoidessa hinta on tyyliin 50 euroa. Jos nyt saa 15 eurolla sen vuodeksi, niin ihan oikeasti ei voi väittää että tämä ois todella väärä ratkaisu ? Vai sanooko joku että 15e tietoturvasta vuodeksi on merkittävää haittaa ? Puhutaan siis sopimuksesta joka maksaa kuukaudelle 1,25 euroa ? Itse sanon, että jos budjettis ei oo 15 eurosta kiinni niin pidä toi Norton. *edit* Ennenkun joku huomauttaa, niin se vanhempi nortonin paketti oli älyttömän raskas. Nää uudemmat on ihan eri juttu.