tarttis ostaa uus pelinäppäimistö! pitäis olla valaistut näppäimet. Max hinta 60 € mut puhutaan hinnasta myöhemmin.
Näppis Yksi vaihtoehto ja sitten on Razerin Lycosa näppis, mutta menee yli 60€ Myös sidedwinder x6 näppis on kehuttu, mutta itse en pidä siitä.
Ainoa miinus voi olla tuulettimen ääni, mutta en ole ainakaan vielä kuullut kenenkään valittavan siitä. En tiedä saako sen pois päältä ^^ Jos tuossa ei ole moitittavaa niin varmasti on hyvä. Ainahan voi palauttaa ja vaihtaa.
Näyttää erehdyttävästi Microsoftin Sidewinder x4 näppikseltä jonka itse hankin... lähinnä taustavalojen vuoksi, että näen pimeässä datailla Miinuksia (lähes sama muotoilu kun thermaltakessa, joten samat "viat" löytynevät siitäkin): - Näppäinten sijoittelu huono, mutta siihen oppii nopeasti * haittaa jos käyttää muuta näppistä esim. töissä. Menee hetki kun aivot ja sormet alkavat kommunikoida keskenään - Lakatut/tms. näppäimet ovat turhan sileitä, hiostavat kesällä -> liukkaat napit - Taustavalo on punainen (ei voi vaihtaa väriä, kirkkautta kylläkin) - Rannetuki on täysin turha, ei tue ranteita - Näppäimet kolisevat kirjoitellessa (klassinen taka-taka-taka) Ostin näppikseni boostepistä, maksoi muutaman sentin yli 40e toimitettuna. Pitäisi jotain kokeilla pelatakin tällä. Entinen 5e maksanut Logitechin USB-näppis on vielä ainakin tasoissa tämän kanssa.
Kaverilla muutama näppäin alkanut jumittamaan reilu vuodun käytön jälkeen, mutta muuten ei ole valittanut. 3v takuu että aina kun menee rikki niin hae uusi ^^ Ihan hyvä näppis tuossa hintaluokassa.
Anteeksi korjaan "näppäin" mm WASD näppäimet jumiutumaan, mutta luultavasti itse aiheutettu syömällä näppäimistön pääällä. Tuo on tuosta hinta luokasta hyvä näppäimistö.