Uusi näytönohjain Geforce GT 440 tilalle

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by atte68, Aug 12, 2011.

1. atte68

atte68 Regular member

Trophy Points:
    26
    Minulla tämä kone http://www.verkkokauppa.com/fi/product/14885/cxrxs Näytönohjain saisi olla tehokkaampi, en mitään supertykkiä tarvii. Hintaluokka voisi olla 150 €, semmmoinen saisi olla mikä helppo asentaa kyseiseen koneeseen ja virtalähteitä ei tarvitsisi vaihtaa. En mitään pelaile, mutta suorittimeen nähden näytönohjain saisi olla tehokkaampi. Mikähän olisi sopiva minä en näistä niin tiedä.

Asia ei nyt niin ajankohtainen ole,tulen toimeeen tuolla alkuperäiselläkin. Olisi hyvä kuitenkin tietää minkälainen noihin Hp:n pakettikoneisiin yleensä sopii jos tässä joskus sen innostuu vaihtaan. Voi olla kyllä sitten aikanaan parempi että hankkii uuden koneen.

Last edited: Aug 12, 2011
  2. blokki

blokki Regular member

Trophy Points:
    26
    pakettikoneeseen ei voi mitään päivityksiä tehdä ilman uutta virtalähdettä (kokemusta on)

joku geforce gts450 vois olla sopiva ja uusi virtalähde.

Last edited: Aug 12, 2011
  3. atte68

atte68 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ne ei koskaan näihin pakettikoneisiin laita kunnon näytönohjaimia kum ne maksaa. Sama on muisti, en tiedä sitten kun tätä joskus päivittää niin samalla tökkis ne muistipaikatkin täyteen. Eikös tässä 4 Gt ollut ja 8 mahtuu.

Kiitos vihjeestä, minkälaista virtalähdettä suosittelisit? Minulla oli joskus vuosia sitten HP:N kone niin siinä oli silloin 350 wattinen virtalähde.Tämä koneen sisälle en ole kurkannut kun se on ollut minulla parisen kuukautta.Takuu on vuoden en tiedä olisiko niin kauan odotettava. Ehjää kun alkaa korjaamaan niin voi käydä ainakin meikäläisen taidoilla huonosti:)

Tässä olisi tämmöinen näytönohjain. Onko nämä miten äänekkäitä? Tarviiko tuommoinen jo lisävirtaa?

Last edited: Aug 13, 2011

Share This Page