Eli aattelinpa täällä kysellä vähän että mitä täs nyt kannattais tehdä, kun itsellä ei mitään hajua. Nyt siis mulla on sellanen kone joka ei todellakaan ole pelikone mutta ois tarkotus siitä vähä enemmän sellanen tehdä. Tälläinen tehokones se nyt on: AMD Athlon 64 3500+ GeForce 7300 LE 1GB RAM Tossa siis sellasta mitä nyt osaan kertoa. Tarkotuksena siis olisi saada pääasiassa COD MW2 peli pyörimään hyvin edes matalimmilla asetuksilla. Nyt se kyllä pyörii muttei hyvin. Mitä siis kannattais parantaa? Mahdollisimman edullisia ehdotuksia kiitos.
Vähän kalliimpia ehdotuksia saa tulla. Itse katsoin äsken tollasta GeForce 9600GT. Ei ole hirvee hinta sillä. Esim tämä Sit kyl ajattelin kans jos sais jostain uuden prosessorin sellasella sopivalla hinnalla.
939 kantaan ei kannata välttämättä uutta prossua ostaa. Jos emo tukee niin sitten tuplaydin. Itse ehdottaisin: Giga muistia lisää + parempi näyttis. 9600:ssa taitaa olla jo liikaa potkua, 8600 mieluummin.
Saako 8600 uutena? Itse juuri googletan minkä kerkeän mutta mitään verkkokauppoja en löydä tai vaan näe.