Eli nyt olen hankkimassa koneeseen uutta näytönohjainta, sillä omasta mielestäni se on vähän jäljessä koneen muuhun kokoonpanoon verrattuna. Mutta siinä oli tarpeeksi puhetta, nytten koneen speksit ja te voitte suositella jotakin näytönohjainta, ja sanotaan näin aluksi, että hinnalla ei ole niinkään väliä: MSI K8N Neo (MS-7030) (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN) AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3000+ 1024 MB (DDR SDRAM) Eiköhän tuo riitä
No jos rahaa on kuin rakennusmestarilla niin osta uus lankku, vaikka MSI K8N Diamond NForce Ultra SLI ja siihen kaks tsibaletta GeForce 6800 Ultra näyttiksiä niin luulis vuoden tai pari noilla pärjäävän. Hintaakaan ei kertyis kun vaivaiset 1350 euroa Jos ei ihan noin paljoa ole sijoittaa niin sitten Asus V9999GE kortti(~370e), jonka sitten modaat vastaamaan GF6800 Ultraa ja säästät 150e.
Jaa eipä löydy tota agp versiona eli aika turha vehe tohon emoon. X800XT löytyy agp versiona. Itse ottaisin joko 6800 Ultran tai X800XT:n, jos rahasta ei ole kiinni. Kumpikin pyörittää peliä kuin peliä huippuasetuksilla.
Selvä, olen nyt päätymässä tähän GF 6800 Ultraan, mutta paljonkos tälle "kaunokaiselle" löytyisi hintaa?