Uusi näytönohjain koneessa, ei kuvaa näytölle?

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by dragon89, Sep 9, 2006.

1. dragon89

dragon89 Guest

mul iso ongelma ostin torstaina uuden näytönohjaimen koneeseen..ongelma on se kun pistän koneen käyntiin se ihan normaalisti ja näyttöönkin syttyy valo mutta näytölle ei tule mitään? koko kone on aivan uus näyttökin pelaa...muttei näytölle ei tule ei vaan tule mitään auttakaa jos joku tietää

2. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Muokkasin otsikon paremmaksi. Jos vaikka seuraavalla kerralla tekisit jo paremman otsikon, eiks je.

Tuleekos kuva sillä vanhalla näytönohjaimella?

3. dragon89

dragon89 Guest

joo.....oli mul yks näytön ohjain mut mun kone vaatii 8x kertaisen näytön-ohjaimen tiiätkö mitä tarkoitan ja olin hankinut sen mut ei pelaa

4. dragon89

dragon89 Guest

ei se vanha ohjain pelannu kunnolla kun kun mun mielestä se vaatii sen 8x ohjaimen

5. braide

braide Active member

Trophy Points:
    66
    kyllä se toimii ilman 8x ei sillä oo mitää tekemistä sen kaa. Vaikka se ois 4x ni se toimii kyllä. Suosittelen kokeilemaa toisella ohjaimella->jos toimii niin vie vaikka se uus näyttis takas ja kysy että wtf
    edit: kokeile sillä vanhalla laittaa biosista päälle 4x josko se uus sitte toimis.

Last edited: Sep 9, 2006
  6. dragon89

dragon89 Guest

pahemmin en pääse biossiin kun ei tuu näytölle mitään kun oon kokeillu jokaisella ohjaimella muttei se toimi

7. dragon89

dragon89 Guest

ja se vanhakin toimi vähän aikaan ny sekään ei toimi kumma juttu??

8. Irratium

Irratium Regular member

Trophy Points:
    46
    Oletkos kokeillut biossia nollata? Jos et, sehän onnistuu helposti emolevyllä olevan pariston irroittamalla ja odottamalla hetken.

9. dragon89

dragon89 Guest

en ole kokeilu pitäis kokeilla sitä

10. juhha84

juhha84 Active member

Trophy Points:
    66
    Jos sulla on koneessa 2 näytön paikkaa, niin silloin voisit kokeilla laittaa näytön toiseen paikkaan kiinni ja katso että lähteekö pelittämään. Kerran ole toisellakin näyttiksellä tuota kokeillut, niin todennäköisempänä kuitenkin pitäisin sitä että emolevysi on sanonut sopimuksen irti.

11. dragon89

dragon89 Guest

voi olla<mut ensiksi arvelin prossaa et se olis hajal mutta voi olla hyvinkin mahdollista emolevy on rikki

Share This Page