mul iso ongelma ostin torstaina uuden näytönohjaimen koneeseen..ongelma on se kun pistän koneen käyntiin se ihan normaalisti ja näyttöönkin syttyy valo mutta näytölle ei tule mitään? koko kone on aivan uus näyttökin pelaa...muttei näytölle ei tule ei vaan tule mitään auttakaa jos joku tietää
Muokkasin otsikon paremmaksi. Jos vaikka seuraavalla kerralla tekisit jo paremman otsikon, eiks je. Tuleekos kuva sillä vanhalla näytönohjaimella?
joo.....oli mul yks näytön ohjain mut mun kone vaatii 8x kertaisen näytön-ohjaimen tiiätkö mitä tarkoitan ja olin hankinut sen mut ei pelaa
kyllä se toimii ilman 8x ei sillä oo mitää tekemistä sen kaa. Vaikka se ois 4x ni se toimii kyllä. Suosittelen kokeilemaa toisella ohjaimella->jos toimii niin vie vaikka se uus näyttis takas ja kysy että wtf edit: kokeile sillä vanhalla laittaa biosista päälle 4x josko se uus sitte toimis.
pahemmin en pääse biossiin kun ei tuu näytölle mitään kun oon kokeillu jokaisella ohjaimella muttei se toimi
Oletkos kokeillut biossia nollata? Jos et, sehän onnistuu helposti emolevyllä olevan pariston irroittamalla ja odottamalla hetken.
Jos sulla on koneessa 2 näytön paikkaa, niin silloin voisit kokeilla laittaa näytön toiseen paikkaan kiinni ja katso että lähteekö pelittämään. Kerran ole toisellakin näyttiksellä tuota kokeillut, niin todennäköisempänä kuitenkin pitäisin sitä että emolevysi on sanonut sopimuksen irti.
voi olla<mut ensiksi arvelin prossaa et se olis hajal mutta voi olla hyvinkin mahdollista emolevy on rikki